پیکر هیچ یک از جانباختگان از محل سقوط هواپیما به پایین منتقل نشده است



جلال پورانفرد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پزشکی قانونی و سایر اکیپ های بازرسی و اورژانس در محل سانحه حضور دارند و مشغول شناسایی پیکرهای جانباختگان هستند.
وی تصریح کرد: پس از صدور مجوز از سوی پزشکی قانونی پیکرهای پیدا شده در محل به پایین انتقال داده خواهند شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: هم اینک هفت بالگرد در ارتفاع چهار هزار و 500 متری کار امداد رسانی و انتقال پیکر جانباختگان را انجام می‌دهند.
عزیز فیلی اظهار داشت: این بالگردها مربوط به سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی و جمعیت هلال احمر است.
وی افزود: همه تلاش ها بر این است که عملیات امدادی با امکانات و تجهیزات به روز و حداکثر ایمنی و در کمترین زمان ممکن انجام شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هم‌اکنون ستاد مدیریت بحران با حضور استاندار در منطقه حادثه تشکیل‌ شده و با تعیین وظایف، روند انتقال پیکرها بوسیله بالگردها و توسط گروه‌های کوهنوردان به‌خوبی مدیریت می‌شود.
پرواز شماره 3704 شرکت هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه 29 بهمن ماه تهران را به مقصد یاسوج ترک کرد.
این هواپیما از نوع «ای تی آر 72» پس از 55دقیقه پرواز از صفحه رادار مرکز کنترل خارج می‌شود و بر اساس اعلام نهادهای ذی‌ربط خبر سقوط آن در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم در 14 مایلی فرودگاه یاسوج اتفاق می‌افتد.
این هواپیما هر روز یک پرواز از تهران به یاسوج و یک پرواز بر عکس داشت که به‌طور میانگین 50 تا 60 مسافر حمل می‌کرد.
هواپیمای حادثه دیده از نوع ای تی آر 72- 200 بود که شرکت هواپیمایی آسمان از سال 1993 میلادی در اختیار داشت.
3016/1662



انتهای پیام /*