شهدا مظهر مقاومت و ایستادگی در برابر ظالمان هستند



آیت الله مصطفی علما روز چهارشنبه و در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نام شهدا پیام دارد و پیام آن هم مقاومت، ایستادگی و ایثار در راه ارزش هاست.
وی افزود: نتیجه پیام منتقل شده از شهدا را نیز دیده ایم و آن هم ایستادگی و مقاومت 40 ساله مردم برای حفظ انقلاب بوده است که به تعبیر رهبر معظم انقلاب نشاط و در صحنه بودن مردم برای حفظ آن اعجاب آور است.
آیت الله علما خاطرنشان کرد: شهدا هر جایی که باشند فضا را تلطیف می کنند و امروز هم شهر کرمانشاه عطر و بوی دیگری به واسطه حضور همین شهدی والامقام به خود گرفته است.
نماینده ولی فقیه در استان افزود: شهدای گمنام جای خود را دارند آن ها در واقع محبوب همه مردم هستند و شاهد هستیم هر زمان که شهید گنامی تشییع می شود چگونه مردم از آن ها استقبال می کنند.
وی افزود: امروز هم در مراسم تشییع پیکر این شهید گمنام که در اوج و عنفوان جوانی به درجه رفیع شهادت نائل آمده است مردم قدرشناس کرمانشاه نشان دادند که ادامه دهنده راه این عزیزان هستند.
آیت الله علما در پایان گفت: ادامه دادن راه شهدا به سعادت و عاقبت بخیری ختم می شود که امیدوارم همه ما توفیق پیمودن این مسیر را داشته باشیم.
این شهید گمنام دوران دفاع مقدس سال 1362 درعملیات خیبر و در سن 24 سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت از دوران دفاع مقدس تاکنون بیش از 10 هزار شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458



انتهای پیام /*