دستگیری سارق پسته و سارقان احشام دو خبر انتظامی در مه ولات



***دستگیری سارق پسته در مه ولات
فرمانده انتظامی شهرستان مه ولات گفت: با هوشیاری پلیس این شهرستان عامل سرقت های سریالی محصولات باغی مه ولات شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ حمزه ذوالفقاری در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در پی گزارش یک فقره سرقت منزل در محدوده خیابان امام خمینی (ره) شهر فیض آباد بلافاصله تیمی ازعوامل انتظامی برای بررسی موضوع وارد عمل شد.
وی افزود: در بررسی های ماموران این فرماندهی مشخص شد سارق شبانه حدود 200 کیلوگرم پسته از انبار منزل سرقت کرده است.
سرهنگ ذوالفقاری تصریح کرد: ماموران پس از بررسی اظهارات مال باخته و سرنخ های موجود به کارگر وی مظنون و پس از هماهنگی قضایی متهم دستگیر و مقادیری از پسته های سرقت شده را کشف کردند.
وی اظهار کرد: متهم 30ساله سابقه دار در بازجوئی های اولیه منکر هرگونه جرمی شده اما درمواجهه بامستندات وادله پلیسی به سه فقره سرقت از منزل صاحب کارخوداعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان مه ولات خاطر نشان کرد:متهم پس ازتشکیل پرونده برای سیرمراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

*** دستگیری سارقان احشام در شهرستان مه ولات
فرمانده انتظامی شهرستان مه ولات همچنین گفت : با سرعت عمل پلیس شهرستان مه ولات سارقان حرفه‌ای سرقت احشام شناسایی و دستگیر شدند.
وی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: در پی گزارش یک فقره سرقت احشام در یکی از روستاهای حاشیه شهر فیض‌آباد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران تجسس کلانتری مرکزی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران این فرماندهی با بررسی دقیق محل سرقت و سرنخ‌های موجود به فردی سابقه‌دار مظنون و باجمع‌آوری مستندات و ادله کافی با هماهنگی مقام قضایی او را دستگیر کردند.
ذوالفقاری گفت: متهم17ساله در بازجویی های اولیه منکر هرگونه جرمی شده اما در مواجهه با مستندات و ادله پلیسی به بزه انتسابی به همدستی فردی 46 ساله اعتراف کرد.
وی خاطرنشان کرد: متهم ردیف دوم با هماهنگی مقام قضایی در مخفیگاهش دستگیر و در بازجویی های تکمیلی سرقت 10راس گوسفند طی سه مرحله اعتراف کرد که تحقیقات از آنها برای کشف دیگر جرایم احتمالی ادامه دارد.
فیض آباد، مرکز شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در 207 کیلومتری مشهد قرار دارد.
9878/1744



انتهای پیام /*