فرمانده سپاه امام رضا(ع): امروز نظام اسلامی تشنه خدمات عمرانی است



به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار یعقوبعلی نظری عصر روز پنجشنبه در جمع مردم دهستان ساق شهرستان زاوه افزود: امروز همه مسوولان و مدیرانی که توفیق خدمت در مناطق محروم را دارند با نگاه اعتقادی وارد این عرصه می شوند تا با تلاش خود انسان های سازنده و کارآمد تربیت کنند.
وی به ماموریت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در مناطق محروم اشاره و اظهار کرد: این قرارگاه با یک هدف واحد و با مشارکت مردم درصدد است با همت جهادی که امروز آثار و برکات آن در جامعه نمود پیدا کرده در عرصه محرومیت زدایی از مناطق محروم گام بردارد.
نظری گفت: با این همه امکانات و ظرفیت موجود و نیروی توانمند دیگر مناسب نیست شاهد واردات تخم مرغ و گوشت باشیم و از سوی دیگر، نمی توان دایم به امید مسوولان بنشینیم زیرا این مشکلی را حل نخواهد کرد.
وی از هسته های جهادی در روستاها به عنوان هدایتگر مشکلات منطقه یاد کرد و گفت: امروز با تفکر بسیجی و مدیریت جهادی نباید شاهد مشکلات اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی باشیم و آن نواقص و نقاط ضعف نیز باید با همت همه برطرف شوند.
نظری تصریح کرد: نبرد آمریکا با انقلاب اسلامی در هر نقطه ای با شکست مواجه شده و با این حال تا زمانی که ملت ایران بر اهداف و آرمان های خود استوار باشد، جبهه استکبار از توطئه و دشمنی علیه نظام اسلامی کوتاه نخواهد آمد.
وی افزود: نتیجه دلاورمردی ها و رشادت های شهدا و مدیران انقلابی و جهادی منجر به استقرار نظام اسلامی شده که به برکت آن باید دنیا و آخرت این ملت سعادتمند شود.
به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه امام رضا(ع) در بازدید یک روزه از شهرستان زاوه از پروژه های در دست احداث طرح دهستان آباد در دهستان ساق بازدید کرد.
دهستان ساق با 8 روستا و جمعیت 17 هزار نفری از مناطق کم برخوردار زاوه به شمار می رود.
شهرستان زاوه تا آبان سال 1387، یکی از بخش‌های شهرستان تربت حیدریه بود که در این تاریخ به شهرستان ارتقا یافت و مرکز این شهرستان، شهر دولت آباد است.
زاوه از شمال با شهرستان فریمان و شهرستان تربت جام، از غرب با شهرستان تربت حیدریه، از جنوب با شهرستان رشتخوار و خواف و از شرق با شهرستان تایباد و تربت جام همسایه‌ است.
وسعت این شهرستان دو هزار و 437 کیلومترمربع و از دو بخش مرکزی و سلیمانیه تشکیل یافته ‌است.
این شهرستان با 2 هزار و 437 کیلومترمربع وسعت از 2 بخش مرکزی و سلیمانیه تشکیل یافته است.
مرکز شهرستان 80 هزار نفری زاوه در 170 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
6121 /1744



انتهای پیام /*