نجات مادر باردار روستایی در مناطق سخت گذر تکاب



علی سعیدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مادر باردار روستایی در روستای آقدره علیا در 45 کیلومتری شهرستان تکاب دچار درد شدید شد اما به علت بارش شدید برف و وضع نامناسب جاده نتوانست راهی بیمارستان شود.
وی بیان کرد: پس از تماس تلفنی و هماهنگی مدیریت بحران فرمانداری تکاب، تیمی متشکل از نیروهای پزشکی، امدادگران اورژانس و تیم بحران حوادث شبکه بهداشت و درمان تکاب به این روستا اعزام شدند.
سعیدی ادامه داد: راهداران کارخانه طلای آقدره تکاب مسیر سخت گذر و گردنه های خطرناک جاده دسترسی به روستای آقدره را با وجود بارش مداوم، برف روبی و بازگشایی کرده و مسیر را برای اعزام 2 دستگاه آمبولانس و تجهیزات پزشکی برای نجات این مادر باردار فراهم کردند.
وی اظهار کرد: پس از بازگشایی مسیر، آمبولانس ها و تیم پزشکی اورژانس و شبکه بهداشت و درمان تکاب به این روستا رسیده و این مادر باردار را پس از 2 ساعت در صحت و سلامت کامل به بیمارستان شهدای این شهرستان منتقل کردند.
وی گفت: مادران باردار روستایی تحت پایش های منظم شبکه بهداشت و درمان شهرستان تکاب قرار دارند و درمواقع بارش برف و مسدود شدن محورهای روستایی، تیم های پزشکی مجهز و نیروهای امداد و نجات اورژانس 115 بلافاصله به روستاهای سخت گذر اعزام شده و آنان را به بیمارستان منتقل می کنند.
شهرستان تکاب با 80 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
7514/3214/3072



انتهای پیام /*