وزیر بهداشت چشمان « سهیلا جورکش » قربانی اسید پاشی را معاینه کرد



به گزارش ایرنا، سهیلا جورکش، قربانی اسیدپاشی اصفهان روز پنجشنبه برای دیدار با وزیر بهداشت به مراسم افتتاح بیمارستان تخصصی 9 دی منظریه خمینی شهر اصفهان رفت تا از کمک‌ های وزیر بهداشت که در روند درمان چشمانش انجام شده بود، تشکر کند.
وزیر بهداشت در این دیدار بار دیگر چشمان جورکش را که اوایل امسال در سفر به آمریکا تحت عمل جراحی قرار گرفت، معاینه کرد.
جورکش با ابراز احساسات از اینکه توانسته است در آخرین عمل جراحی در خارج از کشور بخشی از بینایی خود را به دست آورد، خطاب به قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت گفت: از شما بابت همه مهربانی‌ ها و حمایت‌های بی‌ دریغ‌ در ایام سخت درمانم سپاسگزارم.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی 30 مهر سال 93، از سهیلا جورکش در درمانگاه شهید شوریده تهران عیادت و چشمان او را معاینه کرده بود.
چشمان « سهیلا جورکش » همان شب در بیمارستان فارابی تهران بصورت اورژانسی جراحی شد.
همچنین وزیر بهداشت 9 آبان همان سال، شخصا چشمان سهیلا جورکش را در بیمارستان فارابی تهران جراحی کرد.
سهیلا جورکش مهر سال 1393 بر اثر اسیدپاشی در اصفهان، بینایی چشم راست خود را از دست داده و چشم چپ او نیز کم بینا شده بود.
حادثه اسیدپاشی اصفهان در همان مدت سه قربانی دیگر نیز داشت که یک نفر از آنها علاوه بر سوختگی و جراحت در ناحیه صورت و بدن بینایی یک چشم خود را بطور کامل از داد و 2 نفر دیگر نیز فقط دچار آسیب دیدگی و سوختگی در ناحیه صورت و بدن شدند.
جورکش پس از این حادثه با سفر به اسپانیا و آمریکا تحت عمل جراحی چشم قرار گرفت که پس از عمل جراحی برای بار دوم که ابتدای امسال در امریکا انجام شد بینایی خود را تا حدی به دست آورد.
حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت شب گذشته ( چهارشنبه شب ) به منظور افتتاح چند طرح درمانی و بهداشتی وارد اصفهان شد و از مرکز آموزشی درمانی آیت الله کاشانی اصفهان بازدید کرد و در جریان روند ارائه خدمات بهداشتی و درمانی این مرکز درمانی قرار گرفت .
ت/ 7153 / 2093



انتهای پیام /*