عمل به منویات مقام معظم رهبری راهگشای سعادت کشور است



به گزارش ایرنا، حجت الاسلام جواد الماسی در خطبه های نماز جمعه این هفته صحنه افزود: هر گاه توجه به سخنان رهبری در برخی سطوح کم شد با مشکلاتی روبرو شدیم و هر گاه در مسیر سخنان ایشان گام برداشتیم به بهترین‌ نتیجه دست یافتیم.
حطیب جمعه صحنه بیان کرد: مردم در 40 ‌سالگی انقلاب اسلامی پهن‌دشت ایران را زیر پا و عزم پولادین خود به لرزه در آوردند و عزم و اراده خویش را در برابر دوست و دشمن به نمایش گذاشتند.
وی با اشاره به سخنان راهگشای رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مردم آذربایجان شرقی و محورهای سخنان ایشان اظهار کرد: سخنان معظم له، فصل تازه ای در مسیر رشد و بالندگی ملت ایران و حرکت به سمت عدالت گشود.
وی لزوم بازخوانی انقلاب اسلامی در جهت شناخت حقیقت و محتوا و خدمات و کارکردهای آن را یکی از محورهای سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: با وجود گذشت 39 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، هنوز ابعاد و عظمت انقلاب اسلامی ایران به درستی برای خیلی ها درک نشده است که این انقلاب از جنس انقلاب انبیا و یک انقلاب تمدنی، ریشه ای و فکری، جهانی، مردم پایه و ولایت محور بود.
وی خاطرنشان کرد: اندیشمندان و جوانان متفکر باید ابعاد این مسائل را با تامل برای قشرهای گوناگون جامعه بیان کنند.
حجت الاسلام الماسی با اشاره به اینکه اشرافی گری در همه دوره‌ها وجود داشته و رشد کرده است، تاکید کرد: رفتن به سمت اشرافی گری، فکر کردن به بیگانه به جای تکیه بر مردم و توجه به طبقه مرفه، به جای توجه به طبقه ضعیف جامعه دور شدن از اهداف انقلاب است.
امام جمعه صحنه در ادامه با اشاره روز امور تربیتی و تربیت اسلامی، تصریح کرد: مهمترین هدف امور تربیتی حراست از مرزهای اعتقادی و حفظ ارزش‌ها در مدارس است و انتقال ارزش‌های دینی و فرهنگی انقلاب اسلامی به مدارس، تربیت دانش‌آموزان در فضای انقلاب، شناخت و پرورش استعداد دانش‌آموزان و رشد دینی، عقلی، اجتماعی و حفظ مدارس از آفات از دیگر اهداف ستادهای امور تربیتی است.
شهرستان صحنه با جمعیتی افزون بر 74 هزار نفر در 55 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.
8066/7447



انتهای پیام /*