مسئولان باید از اشرافی گری دوری کنند



به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی محمد لروند در خطبه های نماز جمعه این هفته کنگاور با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم تبریز اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار قرار گرفتن در مسیر ارتجاع، اشرافی ‌گری، رفاه و تجمل گرایی را از آسیب ها و آفت های جامعه اسلامی اعلام کردند.
خطیب جمعه کنگاور یادآوری کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار با اشاره به وجود برخی مشکلات در جامعه فرمودند که انتقاد از عملکرد برخی مسئولان نباید منجر به زیرسئوال رفتن نظام اسلامی و دستاوردهای آن شود.
حجت الاسلام لروند با اشاره به برگزاری کنفرانس مونیخ افزود: در این کنفرانس نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اجرای یک شو تلویزیونی تکه آهنی را نشان داد و مدعی شد که این قطعه‌ای از پهباد ایرانی است.
وی گفت: اقدام های رژیم صهیونیستی برای ایران ‌هراسی، روشی منسوخ است و حنای آن ها دیگر رنگی ندارد.
وی همچنین از عملکرد نیروی انتظامی در برخورد با متخلفان در خیابان پاسداران تهران قدردانی کرد و یاد شهدای هفته اخیر نیروی انتظامی را گرامی داشت.
وی اضافه کرد: آنها به اسم دراویش، ولی به سبک داعش، به کشتار مردم و تخریب اموال عمومی و سلب امنیت از مردم پرداختند.
وی گفت: این ها با اعمال شرارت آمیز خود ثابت کردند که لیاقت رافت اسلامی را ندارند و انتظار مردم این است که این آشوبگران و هر فتنه گر دیگری باید به سزای اعمال وحشیانه ای که انجام داده اند، برسند.
وی خاطرنشان کرد: این فتنه گران و ورشکستگان سیاسی با وجود این امت، رهبری و این نظام؛ هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی است.
8066/7447



انتهای پیام /*