تاکید فرماندار آستارا بر همکاری اداره ها با ستاد راهیان نور



به گزارش خبرنگار ایرنا یونس رنجکش روز شنبه در جلسه ستاد هماهنگی راهیان نور در فرمانداری آستارا افزود: راهیان نور، پیوند دهنده نسل های سوم و چهارم انقلاب با ارزش های اصیل نظام جمهوری اسلامی است.
وی اضافه کرد: تا پایان اسفندماه جاری بیش از 300 نفر در قالب هشت اتوبوس با مشارکت سپاه و دستگاه های عضو ستاد راهیان نور آستارا، به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد و هزینه رفت و برگشت، تعذیه و اسکان زائران، بالغ بر 400 میلیون ریال است.
رنجکش با اشاره به اینکه هزینه کردن در امور فرهنگی نوعی سرمایه گذاری است، اظهار کرد: برگزاری مسابقه فیلم و عکس در کاروان راهیان نور، برای افزایش انگیزه علاقمندان آن مفید است.
حجت الاسلام کاظم حافظ نیا امام جمعه شهرستان آستارا نیز در این جلسه گفت: دفاع مقدس و دوران پرحماسه آن، گنج فرهنگی و معدن طلای ملت ایران است و نباید مورد بی توجهی و غفلت واقع شود.
وی افزود: سنت حسنه راهیان نور مانع فراموشی ارزش های دفاع مقدس می شود و ملت ایران و به ویژه جوانان، نیازمند تجارب ارزشمند دوران پرافتخار دفاع مقدس هستند.
فرمانده سپاه ناحیه آستارا نیز در این جلسه گفت: ایران به برکت جانفشانی ها و رشادت های شهدا، در خارج از مرزهای کشور از ارزش های اسلامی دفاع می کند و برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت، باید حرکت راهیان نور استمرار یابد.
سرهنگ جهانبخش آرمان اضافه کرد: ستاد راهیان نور آستارا در سال گذشته به جهت ارائه عملکرد خوب در ساماندهی و اعزام زائران، به عنوان ستاد نمونه استان گیلان شناخته شد و امسال نیز این امر با مشارکت دستگاه های اجرایی تحقق خواهد یافت.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
7105 / 7124 / 2007



انتهای پیام /*