دیدار مردمی مهم ترین هدف سفر رئیس جمهوری به هرمزگان است



به گزارش ایرنا، فریدون همتی عصر شنبه در هفتمین نشست شورای اداری استان هرمزگان اظهار داشت: در این سفر علاوه بر دیدار مردمی، نیازها، مشکلات و برنامه های جدید برای توسعه بیشتر استان به خوبی تبیین و انتقال داده خواهد شد تا در مصوبه های سفر دولت قرار بگیرد.
وی ادامه داد: در طول انقلاب اسلامی همواره حضور مردم در مناسبت های ملی و مذهبی و انقلابی یکی از شاخصه های بسیار مهم بوده که با توجه به خونگرمی مردم استان هرمزگان مدیران باید بستر و امکانات لازم را برای حضور باشکوه مردم فراهم کنند تا استقبال و دیدار مردمی رئیس جمهور بسیار خوب و دشمن شکن باشد.
نماینده عالی دولت در هرمزگان با اشاره به بازتاب های سفرهای مسئولان طراز اول کشور به استان ها و استفاده دشمن از این فرصت برای ایجاد تفرقه و مایوس کردن مردم از نظام و دولت یادآور شد: ملت ما در طول تاریخ انقلاب اسلامی این راه ها را به روی دشمن بسته و مردم هرمزگان نیز در استقبال از رئیس جمهوری حضوری دشمن شکن خواهند داشت.
وی ادامه داد: در این سفرها هرچه فضای وحدت، همدلی و هم گرایی مسئولان استان بیشتر باشد، مردم نیز احساس خوشحالی می کنند چراکه هدف اصلی مدیران رفع دغدغه های مردم و ایجاد آرامش و رفاه است.
استاندار هرمزگان اظهار داشت: این سفر در آستانه سال جدید فرصت مناسبی خواهد بود تا با اختصاص بودجه ها و آغاز به کار تعدادی از پروژه های جدید، برنامه های توسعه استان با قوت تحقق یابد.
همتی همچنین ابراز امیدواری کرد با کمک نمایندگان و ائمه جمعه اهل تشیع و تسنن و مردم مدیران، فضای همدلی و هماهنگی در هرمزگان ایجاد شود.
** نوروز وحضور گردشگران فرصتی برای معرفی آثار هنری هرمزگان
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت خدمات رسانی بهتر به گردشگران و مهمانان نوروزی تاکید کرد و افزود: با توجه به پیش بینی ورود تعداد زیادی از گردشگران نوروزی به استان از مدیران، فرمانداران، بخشداران و شهرداران که میزبان گردشگران هستند انتظار می رود رعایت نظم و دقت در امور خدمت رسانی را به عنوان یک اصل در نظر داشته باشند و توجه خاصی را به این بخش معطوف کنند.
نماینده دولت در هرمزگان میزبانی مناسب از گردشگران و داشتن برنامه دقیق و هوشمند را در افزایش ورود گردشگران به استان موثر دانست و تصریح کرد: باید نشان دهیم تمامی مجموعه های مدیریت استان هرمزگان آمادگی پذیرش گردشگر را دارند.
استاندار هرمزگان همچنین بر استفاده از ظرفیت تعطیلات نوروزی برای تبلیغ آثار تاریخی و صنایع دستی استان هرمزگان و عرضه و فروش محصولات محلی تاکید کرد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: باید شرایطی فراهم شود تا سالانه تعداد قابل توجهی از گردشگران به هرمزگان سفر کنند چرا که با رونق گردشگری، اشتغال و اقتصاد است می توان استان را متحول کرد.
رییس جمهوری به همراه جمعی از اعضای هیات دولت چهارشنبه این هفته به استان هرمزگان سفر می کند.
دیدار با مردم، دیدار با نخبگان و فرهیختگان هرمزگان، بررسی مسایل و مشکلات این استان و حضور در نشست شورای اداری هرمزگان در بندرعباس از جمله برنامه های سفر رییس جمهوری به هرمزگان است.
این دومین سفر حجت الاسلام حسن روحانی به استان هرمزگان در سال جاری است و رئیس جمهوری روزهای نهم و دهم اردیبهشت ماه امسال به بندرعباس سفر کرد که مرحله اول پالایشگاه ستاره خلیج فارس، صبا فولاد خلیج فارس و چند طرح عمرانی دیگر به بهره برداری رسید.
9887/2094



انتهای پیام /*