توقیف خودرویی با 78 میلیون ریال خلافی در نهاوند



سرهنگ منصور ملکی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: ماموران پلیس راهور شهرستان در حین اجرای طرح توقف خودروهایی با بیش از 10 میلیون ریال تخلف، این خودرو سواری را به دلیل ارتکاب تخلف در سطح خیابان متوقف کردند.
وی افزود: در استعلام به عمل آمده مشخص شد که راننده خودرو تاکنون بیش از 78 میلیون ریال تخلف مربوط جریمه راهنمایی و رانندگی و همچنین نمره منفی در گواهینامه خود داشته که برای پرداخت آن اقدامی نکرده است.
ملکی افزود: با روشن شدن این موضوع برای ماموران پلیس راهور نهاوند، خودرو یاد شده به علت پرداخت نکردن دیون دولتی سال های گذشته و همچنین سیر مراحل قانونی توقیف و به پارکینگ منتقل شد.
فرمانده انتظامی نهاوند افزود: برابر تبصره ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به 10 میلیون ریال برسد، پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام می کند و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند، خودرو توقیف و از تردد آن جلوگیری می شود.
وی گفت: طرح شناسایی خودروهای دارای خلافی بیش از 10 میلیون ریال، در دستور کار ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان قرار دارد.
سرهنگ ملکی با اشاره به نزدیکی سال جدید و بالا رفتن ترافیک در خیابان ها گفت: رانندگان باید هوشیار باشند در صورتی که راننده‌ای قصد برهم زدن امنیت عمومی و نظم رانندگی را در خیابان‌ها داشته باشد و یا با انجام حرکات نمایشی و ایجاد آلودگی‌های صوتی بخواهد آسایش را برهم‌ زند، پلیس راهور برخورد جدی و قانونی با آنان می کند.
شهرستان نهاوند با دارا بودن جمعیتی نزدیک به 185 هزار تن در 105 کیلومتری جنوب استان همدان واقع شده است.
اخبار مهم خبرگزاری جمهوری اسلامی کشور و استان همدان را به طور شبانه روزی از کانال خبری تلگرام ‘اخبار ایرنا همدان’ به نشانی irnahamadan@ دریافت کنید.
7525/2090



انتهای پیام /*