تجلی شخصیت شهر در میزبانی از مهمانان نوروزی



به گزارش ایرنا، علی محمدیان روز دوشنبه در جلسه ستاد سفر شهرستان ابهر، افزود: سال گذشته اکثر دستگاه ها عملکرد خوبی در میزبانی داشته اند و نوروزبانان بی نوروز بودند، امسال نیز کمیته ای برای ارزیابی عملکرد دستگاه ها در تعطیلات سال نو وجود خواهد داشت.
وی با تاکید بر لزوم تمیز و آراسته نگه داشتن شهر، اظهار کرد: همان گونه که با تغییر فصل در طبیعت تحول اتفاق می افتد این تحول باید درتمام زوایای جامعه و شهرستان اتفاق بیفتد به ویژه در روستاهایی که در مسیرهای اصلی هستند، به طوری که هر مهمانی وارد شهر شد متوجه تغییرات شود.
معاون فرماندار ابهر با اشاره به اهمیت فعالیت شبکه بهداشت و درمان در تعطیلات نوروزی، تصریح کرد: در این روزها بهداشت محیط همگام با کمیته نظارت بازار و تعزیرات بر اماکن توزیع غذا و قنادی ها از لحاظ قیمت و بهداشت کنترل های لازم را به عمل آورند.
وی با اشاره به ساماندهی دست فروشان و فروشندگان سیار یادآور شد: معاش این افراد باید در نظر گرفته شود و از طرفی باید بازاریان و کسبه را نیز در نظر گرفت چرا که بازاریان هزینه های ثابت مانند اجاره بها طی سال پرداخت می کنند بنابراین همه این ها باید همزمان نیاز سنجی و براساس نیاز هر حوزه عمل کرد.
محمدیان با تاکید برآمادگی کامل حوزه مدیریت بحران در تعطیلات نوروز، بیان کرد: حادثه هیچ گاه خبر نمی کند و مدیریت بحران شهرستان بوِیژه در تعطیلات سال نو آمادگی لازم برای مواقع بحرانی را داشته باشند تا در مقابله با حوادث غافل گیر نشوند و رئیسان و معاونان دستگاه ها تقسیم کار کنند و همزمان در ایام نوروز مرخصی و خارج از شهرستان نباشند.
وی با اشاره به چهارشنبه آخر سال، خاطرنشان کرد: مراسم چهارشنبه آخر سال جزئی از فرهنگ این سرزمین است و باید حفظ شود و مردم هم بدانند از طرف مسئولان استقبال وجود دارد اما شادی باید همراه با نظم و امنیت باشد.
معاون فرماندار ابهر افزود:همه دستگاه ها باید با رسانه ها تعامل و همکاری سازنده داشته باشند و بدانند و هر خدمتی که انجام می شود باید اطلاع رسانی شود.
7324/6085



انتهای پیام /*