کشف حدود 50 کیلوگرم تریاک در قم



به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس قم، سرهنگ صیاد درویشی عصر دوشنبه در گفت و گویی افزود: راننده و سرنشین خودرویی قصد داشتند محموله مواد افیونی را از یکی از استان های جنوبی به استان همجوار قم منتقل کنند که با هوشیاری ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان قم ناکام ماندند.
وی گفت: ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان قم با استقرار در ورودی یکی از جاده های استان، به ظن قاچاق خواستار توقف یک دستگاه پژو 405 شده اما راننده خودرو مذکور بدون توجه به دستور ایست پلیس متواری که سرانجام پس از طی مسافتی متوقف شد.
وی اضافه کرد: خودرو پژو مورد بازرسی قرار گرفت و از صندوق عقب آن حدود 50 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد و متهمان به انضمام پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

** اعتراف سارق کارگاه ها به 27 فقره سرقت در قم
فرمانده انتظامی شهرستان قم نیز با اشاره به دستگیری یک سارق حرفه ای در این استان، گفت: متهم به 27 فقره سرقت از کارگاه ها و کارخانه ها اعتراف و به همراه پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.
سرهنگ هادی دیده ور افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت از کارگاه ها و کارخانه ها در قم، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی استان قرار گرفت و ماموران پاسگاه 10 جاده اراک حین گشت زنی در حوزه استحفاظی، متهم را حین سرقت 12 عدد کپسول گاز و مقداری آهن آلات از یکی از کارخانه ها مشاهده و دستگیر کردند.
وی با اشاره به کشف تعدادی آچار در بازرسی از وی، گفت: در ادامه با تحویل متهم 33 ساله به پلیس آگاهی استان قم، نامبرده در تحقیقات به 27 فقره سرقت از کارگاه ها و کارخانه های استان اعتراف کرد.
دیده ور ضمن هشدار به نصب دوربین های مداربسته برای پیشگیری از سرقت، بر نصب آن در محل های مطمئن و غیر قابل دسترس افراد تاکید کرد.
7401 / 1175



انتهای پیام /*