احتمال بارش برف در مسیرهای ارتباطی هراز و فیروزکوه



سرهنگ سیاوش محبی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس پیش بینی هواشناسی مبنی بر احتمال بارش برف در مسیرهای ارتباطی هراز و فیروزکوه، از رانندگان می خواهیم تا در صورتی که قصد سفر از این مسیرها را دارند با تجهیزات زمستانی و ایمنی تردد کند.
وی با بیان اینکه داشتن زنجیر چرخ الزامی است، گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی، رانندگانی را که تجهیزات ایمنی همراه نداشته باشند را به دلیل حفظ سلامتی و جلوگیری از هرگونه خطر احتمالی، از ادامه سفرشان جلوگیری می کند.
این مقام مسئول گفت: همچنین رانندگانی که قصد عبور از این مسیرهای ارتباطی را دارند حتما خودروی خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کرده و لوازم مناسب همچون لباس گرم، تغذیه و … به همراه داشته باشند.
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ضمن تاکید بر لزوم همراهی و همکاری رانندگان با نیروهای پلیس راهور، افزود: رانندگان و مسافران برای کسب اطلاع از وضعیت راههای کشور با مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور(تلفن 88255555) تماس بگیرند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7246/ 1539



انتهای پیام /*