کشف 65 کیلوگرم مواد مخدر در قم با اجرای طرح عملیاتی فتح یک



به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس قم، سردار کاظم مجتبایی عصر سه شنبه در گفت و گویی، اجرای طرح عملیاتی «فتح یک» را بازآرایی اقتدار پلیس قم دانست و افزود: اهداف این طرح شامل دستگیری سارقان سابقه دار، زمین گیر کردن اراذل و اوباش حرفه ای، تقویت و گسترش انضباط اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده است.
وی اظهار داشت: طرح مذکور با 270 گشت خودرویی و بهره گیری از 650 تن نیروی پلیس در رده های مختلف انتظامی، اطلاعاتی و ترافیکی در 2 بخش آشکار و پنهان به مدت 3 شبانه روز در استان برگزار شده است.
وی با بیان این که در این عملیات 210 مخفیگاه سارقان، اراذل و اوباش و فروشندگان مواد مخدر شناسایی و بیش از 65 سارق و 400 معتاد و خرده فروش دستگیر شدند، تاکید کرد: اجرای این طرح عملیاتی در روزهای پایانی سال برای امنیت و آرامش فراگیر و استقبال از ایام نوروز است.
فرمانده انتظامی استان قم با بیان این که بخشی از طرح عملیاتی مربوط به انضباط اجتماعی است، گفت: در مدت مذکور 115 دستگاه موتورسیکلت که راکبان آنها برای مردم مزاحمت ایجاد می کردند و همچنین 60 دستگاه خودرو نیز به دلیل بی انضباطی ترافیکی توقیف شده است.
وی با اشاره به این که بخش عمده طرح عملیاتی فتح یک، مطالبات مردمی شامل ایجاد انضباط اجتماعی و امنیت عمومی بوده که پلیس موظف به اجرای آن است، ابراز امیدواری کرد: با تحقق تمامی مطالبات مردمی، شاهد امنیتی عمومی و فراگیر در استان باشیم.
7406 / 1175



انتهای پیام /*