استقرار 50 آتش نشان در 16 نقطه ورزشگاه آزادی تهران



سید جلال ملکی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به برگزاری هشتاد و ششمین مسابقه فوتبال بین تیم های استقلال و پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی همچون مسابقه های گذشته تامین ایمنی هواداران این مسابقه بر عهده سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران است.
وی با بیان اینکه ماموران تمامی 130 آتش نشانی شهر تهران مثل همیشه در آماده باش کامل قرار دارند تصریح کرد: 50 آتش نشان از ساعت های قبل از شروع مسابقه فوتبال در 16 نقطه بخش داخلی و خارجی ورزشگاه از جمله پارکینگ های شرقی و غربی، خیابان ها و بزرگراه های منتهی به ورزشگاه آزادی مستقر خواهند شد.
ملکی خاطرنشان کرد: آتش نشانان با استفاده از 12 خودرو سنگین، 2 دستگاه خودرو پیکاپ و 4 دستگاه موتورسیکلت در مسیرهای تعیین شده مستقر خواهند شد همچنین تعدادی از مدیران ارشد عملیاتی سازمان آتش نشانی تیم های مستقر شده را کنترل می کنند.
وی از همه هواداران این 2 تیم پرطرفدار فوتبال پایتخت خواست که همچون گذشته با ماموران آتش نشانی همکاری داشته و در صورت بروز هر گونه حادثه ای ضمن حفظ خونسردی خود مراتب را به سامانه 125 و یا تیم های استقرار یافته در محل اطلاع دهند.
هشتاد و ششمین شهرآورد فوتبال پایتخت بین تیم های استقلال و پرسپولیس فردا(پنج شنبه 10 اسفند) از ساعت 15 و 45 دقیقه با قضاوت علیرضا فغانی در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7243/1539



انتهای پیام /*