فرمانده انتظامی استان بوشهر از داماد مسئولیت پذیر تجلیل کرد



به گزارش ایرنا، سردار خلیل واعظی روز چهارشنبه در آیین تجلیل از شهروند تنگ ارمی افزود: چنین اقدامی گام بزرگی در راستای ارتقای احساس امنیت و مصداق عملی مشارکت فعالانه شهروندان وظیفه شناس در حفظ و تامین امنیت است.
وی بیان کرد: پلیس در برخورد با پدیده تیراندازی در مراسم عروسی عزم جدی دارد و انتظار می رود سایر شهروندان نیز با الگو گیری از حرکت خانواده نیکنام مراسم جشن خود را در کمال آرامش و با شادی به پایان برسانند.
واعظی یادآور شد: تنها در شهرستان دشتستان این استان در 6 سال اخیر براثر رسم غلط تیراندازی در جشن های عروسی، هفت نفر کشته و 6 تن مصدوم شدند.
وی افزود: عده ای از دارندگان مجوز حمل سلاح با قانون شکنی براساس یک رسم اشتباه قدیمی در جشن های عروسی اقدام به تیراندازی می کنند که تاکنون حوادث تلخی را در استان بوشهر به دنبال داشته است.
واعظی یادآورشد: پلیس با افرادی که در جشن های عروسی تیراندازی کنند برخورد قاطع خواهد کرد حتی اگر در تیراندازی آنها هیچ حادثه ای به وجود نیاید باز هم پلیس با قانون شکنان برخورد می کند.
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: پلیس اجازه نخواهد داد اماکنی که برای جشن و عروسی مردم است به محلی پر از ترس و اضطراب برای مردم بویژه زنان و کودکان تبدیل شود.
7212/6043**



انتهای پیام /*