هدف دشمنان از جنگ تحمیلی جلوگیری از ترویج انقلاب اسلامی بود



به گزارش ایرنا، سردار امام قلی عصر پنجشنبه در همایش تکریم از مادران و همسران شهید در تالار شهیدان نژاد فلاح در کرج افزود: انقلاب اسلامی در سطح ملی رخ داد اما اثر آن بین المللی بود ودر این انقلاب برای نخستین بار مذهب با سیاست یکی شد.
وی اضافه کرد: روزی که جنگ تحمیلی شروع شد ، ما سلاح کافی نداشتیم و با دستان خالی در برابر دشمنان تا بن دندان مسلح جنگیدیم و حتی یک وجب از خاکمان را به آنها ندادیم.
امام قلی گفت: امروز نیز که جمهوری اسلامی توانسته پیشرفت های زیادی در سطح ملی و بین المللی داشته باشد، دشمنان هر لحظه به دنبال یک توطئه ای برای آسیب زدن به این نظام و انقلاب بوده و هستند، بعد از تحمیل جنگ ، آمریکایی ها این بار به دنبال جایگزینی بهتری از صدام علیه جمهوری اسلامی شدند و با سو استفاده از مذهب به دنبال رسیدن به این خواسته شوم خود بودند.
وی ادامه داد: آمریکا و ایادی اش جنگ در سوریه را تنها به دلیل اینکه سوریه از انقلاب اسلامی پیروی کرده بود و زیر بار آنها نرفته بود اعمال کرده اند.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز نیز گفت: مادران شهید دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم، منبع انرژی و نماد عینی دفاع از ولایت بودند.
سردار سید یوسف با بیان اینکه مادر و همسران شهدا، ایثارگران و جانبازان ایرانی، ویژگی های منحصری به فردی دارنداظهار داشت: این مادران و همسران انگیزاننده بود، در هشت سال بخش عمده ای ای مادران و همسر ان، فرزند و همسرشان را برای حضور در جبهه ها تشویق می کردند و نگهدارنده نبودند.
وی اضافه کرد: دست و پای رزمندگان را نمی گرفتند که برای خودشان نگه دارند، مادران شهید پشتیبان هم بودند و فقط منتظر برگشت همسر و فرزند نبود بلکه آنها را فرستاده بودند و در پشت جبهه هم پشتیبانی می کردند.
7414/ 6155



انتهای پیام /*