هفته احسان و نیکوکاری فرصت خوبی برای رسیدگی به محرومان جامعه است



به گزارش خبرنگارایرنا، حجت الاسلام جواد الیاسی در خطبه های نماز جمعه این هفته صحنه بیان کرد: احسان و نیکوکاری امر الهی است و باید با فرهنگ ‌سازی در جامعه ترویج شود و از مردم نوع دوست و نیک اندیش شهرستان می خواهیم تا در هفته احسان و نیکوکاری مستمندان و محرومان را از یاد نبرند.
وی تاکید کرد: مردم نوع دوست کشورمان امسال نیز همچون سال‌ های گذشته با کمک به نیازمندان، نوروزی شاد و توام با آرامش برای خود و دیگران به ارمغان آورند.
خطیب جمعه صحنه همچنین اظهار داشت: تمام تلاش دشمن این است تا ناامیدی را در بین ملت ایران به ویژه نسل جوان ایجاد کند و نظام مقدس جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد.
وی با بیان اینکه آمریکا به رغم ناکامی های مختلفی که نصیبش شده باز هم دست بردار نیست، خاطرنشان کرد: هر توطئه و نقشه ای که دشمنان علیه این نظام می کشند ملت ما با بصیرت آن توطئه را خنثی می کنند.
حجت الاسلام الیاسی در ادامه با اشاره به لزوم توجه مردم و مسئولان به حفظ منابع طبیعی، خاطرنشان کرد: عموم جامعه در روز درخت کاری (15 اسفند) برای ترویج فرهنگ درخت کاری علاوه بر غرس یک نهال، دیگران را نیز به این امر خیر دعوت کنند.
وی با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی نظام که توسط رهبر معظم انقلاب بیان شده است، افزود: توجه به محیط زیست و منابع طبیعی بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
وی ظهار کرد: زندگی ما و آینده ما با احیای محیط زیست و فضای سبز گره خورده است که باید به همه سفارش کنیم که مانع از تاراج و غارت جنگلها و نابودی محیط زیست باشند.
شهرستان صحنه با جمعیتی افزون بر 74 هزار نفر در 55 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.
8066/7447



انتهای پیام /*