بستری برای جوانان جویای کار از سوی کمیته امداد امام فراهم شود



به گزارش ایرنا از مرکز خبر حوزه، وی روز شنبه در دیدار اکبر میرشکار، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم با تاکید براین که باید طوری به افراد نیازمند خدمت رسانی کرد تا مشکلات آنها برطرف شود، افزود: یکی از سنت های خوب ائمه معصومین(ع) خدمت رسانی به مردم و افراد نیازمند بود، بنابراین باید این سنت حسنه را با قدرت در جامعه اجرا کرد تا نور امید به جامعه برگردد.
آیت الله علوی گرگانی با بیان این که کمیته امداد امام راحل یکی از نهادهای است که می تواند برای رفع نیاز نیازمندان و خدمت رسانی بهتر و موثرتر قدم های جدی تری در کشور بردارد، اظهار داشت: این خدمت رسانی طوری باشد که هیچ شک و شبهه ای برای سایر نهادها ایجاد نشود.
وی با اشاره به این که کمیته امداد امام راحل سعی کند هر فعالیتی که انجام می دهد با مجوز باشد تا شائبه و اتهامی به عملکرد کمیته امداد وارد نشود، گفت: دلیل این مساله این است که کمیته امداد زیر پوشش رهبریت و مرجعیت در قم بوده و به همین دلیل نباید طوری عمل و رفتار کرد تا در جامعه سوء ظن و اتهامی به عملکرد آن ایجاد شود.
وی با بیان این که علملکرد مسئولان کمیته امداد امام خمینی(ره) از هر لحاظ الگویی برای سایر نهاد فرهنگی و خدماتی باشد، تصریح کرد: آنچه که باعث اثر دو چندان در عرصه خدمت رسانی و رضایت خدا می شود، داشتن انصاف در خدمات رسانی به افرادی است که حقیقتا دارای مشکل هستند.
این مرجع تقلید برخدمت رسانی بهتر مسئولان در جامعه اسلامی تاکید کرد و گفت: اگر مسئولی در خدمت رسانی و پیشرفت جامعه و نظام مقدس جمهوری اسلامی، کوتاهی کند، مسئول است و لازم است در روز قیامت در پیشگاه عدل الهی پاسخ گو باشد.
1175 /



انتهای پیام /*