خیرین گچساران 37 میلیارد ریال در بخش سلامت هزینه کردند



مجمع خیرین سلامت گچساران از سال 90 در این شهرستان فعالیت خود را آغاز کرد.
سالار جوکار روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 20 نفر از خیرین گچساران در احداث مراکز بهداشتی و درمانی و سایر فعالیت های بخش سلامت این شهرستان مشارکت دارند.
وی بیان کرد: ساخت اوژانس 115 دیل و امامزاده جعفر با یک میلیارد و 300 میلیون ریال اعتبار، مرکز خدمات جامع سلامت و آزمایشگاه مرکزی با یک میلیاد و 200 میلیون ریال، درمانگاه و اوژانس بیمارستان شهید رجایی با یک میلیارد و 700 میلیون ریال، پایگاه سلامت با 400 میلیون ریال اعتبار و ساخت پایگاه سلامت محله های سادات و رادک دوگنبدان با پنج میلیاردو 250 میلیون ریال از جمله کمک های خیرین این شهرستان در حوزه سلامت است.
جوکار تصریح کرد: همچنین خیرین این شهرستان 2 باب ساختمان برای مرکز خدمات سلامت در شهر دوگنبدان با اعتباری بیش از چهار میلیاردو 200 میلیون ریال و یک باب مغازه به ارزش ریالی پنج میلیارد ریال اهدا کردند.
وی اظهار داشت: تجهیز آزمایشگاه مرکز خدمات سلامت توفیقیان، بیمارستان شهید رجایی و بخش مغز و اعصاب بیمارستان شهید رجایی از دیگر اقدامات انجام شده از سوی خیرین سلامت در این شهرستان است.
جوکار اظهار داشت: از سوی خیرین بانک کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد یک باب کلنیک دندان پزشکی با اعتباری بیش از 13 میلیارد ریال در شهر دوگنبدان در حال ساخت است.
وی اهدای 6 قطعه زمین برای ساخت مراکز بهداشتی در مناطق مختلف گچساران را از دیگر اقدامات خیرین گچساران اعلام کرد و گفت: به طور حتم افراد نیکوکار در زمینه شتاب دهی به ایجاد زیرساخت های بخش سلامت نقش بسزایی دارند.
ترکیب هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت گچساران روز شنبه با حضور تعدادی از خیرین و مسئولان مشخص شد.
بر این اساس ‘بشیر نیایی’ به عنوان رئیس، ‘ سید عبدی حسینی’ نایب رئیس، ‘ سهیلا توفیقیان’ مدیر اجرایی و ‘ حبیب الله دلاویز’ خزانه دار انتخاب شدند.
2082/1662



انتهای پیام /*