آزمون نیروی انسانی اورژانس اجتماعی طارم در فضایی آرام برگزار شد



محمد محمدی قیداری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران پیرامون حاشیه های ایجاد شده در برگزاری آزمون اورژانس اجتماعی طارم افزود: در قانون بودجه امسال مجلس شورای اسلامی 100 میلیارد تومان (یکهزار میلیارد ریال) را برای تاسیس و راه اندازی150 مرکز اورژانس اجتماعی در شهرهای بالای 50 هزار نفر اختصاص داد.
وی اظهار کرد: بر این اساس شهرستان طارم با جمعیت 46 هزار و 500 نفری شرایط راه اندازی اورژانس اجتماعی را نداشت که رایزنی انجام گرفته با سازمان بهزیستی کشور این امر محقق شد.
محمدی افزود: مقدمات کار از قبیل تامین ساختمان ،خرید تجهیزات مورد نیاز انجام گرفت و به زودی نیز خودروی اورژانس اجتماعی طارم نیز برای خدمات رسانی تحویل داده خواهد شد.
وی بیان کرد: برای بحث تامین نیروی انسانی مورد نیاز اورژانس اجتماعی طارم فراخوان داده شد که در نهایت 59 نفر در این آزمون و رشته های مورد نیاز شرکت کردند.
مدیرکل بهزیستی استان زنجان ادامه داد: سازمان بهزیستی بحث استخدامی ندارد و در این میان نیروهای مورد نیاز از طریق موسسات تخصصی بومی و یا غیر بومی خرید خدمت می شود که 6 نفر نیروی انسانی اورژانس طارم نیز بر این مبنا بوده است.
وی بیان کرد: نیروهای پذیرفته شده قرارداد مستقیم با بهزیستی استان ندارند و آزمون یاد شده نیز بصورت دقیق و در یک شرایط عادلانه برای تمامی شرکت کنندگان برگزار شد.
محمدی افزود: افراد پذیرش شده صرفا بومی طارم هستند و این در حالی است متقاضیان زیادی از گروههای مختلف تمایل داشتند که در این آزمون شرکت کنند، اما بهزیستی استان به این کار تن نداد.
وی اظهار کرد: برای بوجود نیامدن هیچ نوع شائبه ای برگه سوالات امتحانی پلمپ و صورتجلسه ای نیز تهیه شد و هم اکنون نمرات شرکت کنندگان نیز وجود دارد.
وی یادآوری کرد: متاسفانه برخی ها برگزاری آزمون بهزیستی را سیاسی کاری کردند و این چندان خوشایند نیست.
مدیر کل بهزیستی استان زنجان ادامه داد: در فضای مجازی نیز اینگونه تلقی شده که در برگزاری آزمون افراد سفارشی انتخاب شده اند، در صورتی که افراد حد نصاب نمره لازم را کسب کرده و مدارک نیز موجود است.
معاون اجتماعی بهزیستی استان زنجان نیز ادامه داد: سوالات این آزمون به تعداد 50 سوال بصورت تستی طراحی و پاسخنامه ها نیز به تعدادی افراد حضور در جلسه توزیع شد.
سلمان حسینی افزود: تمامی اقدامات لازم با همکاری موسسه مربوطه انجام و حتی با حضور بازرسان نسبت به تصحیح سوالات اقدام شد.
وی اظهار کرد: قبل از برگزاری آزمون همه افراد شرکت کننده برگه کارت ورود به جلسه دریافت و از آنها امضا اخذ شد و در واقع از شرایط اعلام شده آگاهی داشتند.
این مسئول ادامه داد: آزمون طبق قوانین در طارم برگزار و در این میان نیز تیم تخصصی اورژانس اجتماعی نیز در رشته های مددکار اجتماعی، روانشناسی و مشاوره به کار گرفته می شود.
وی یادآوری کرد: به علت نبود متقاضی در رشته مددکاری اجتماعی داوطلبان رشته های علوم اجتماعی در این آزمون شرکت کردند.
حسینی خاطر نشان کرد: هم اکنون نیروی های انسانی پذیرش شده مراحل گزینش نهایی را طی کرده و از ماه جاری فعالیت خود را در اورژانس اجتماعی آغاز می کنند.
به گزارش ایرنا، آزمون جذب نیروی انسانی اورژانس اجتماعی طارم 18 آذر امسال برگزار شد و پس از اعلام نتایج شرکت کنندگان نسبت به روند و حتی افراد پذیرفته شده معترض بودند.
8068/7320



انتهای پیام /*