برگزاری کارگاه آموزش مطالبه گری مددکاری و ارتقا فنون مذاکره و ارتباط موثر در ایوان



به گزارش ایرنا ، سرپرست امور اجتماعی استانداری ایلام در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این کارگاه ها با همکاری سازمان مردم نهاد کانون جوانان هدفدار امروز با حضور و استقبال مناسب شماری از فعالان اجتماعی در محل فرمانداری ایوان برگزار شد.
عهدیه طهماسبی هدف از برگزاری این کارگاه ها را آشنایی جوانان با فنون مذاکره، ارتقا مهارت اجتماعی آنان، بستر سازی برای فعالیت بیشتر جوانان در عرصه های مختلف اجتماع محور، جلوگیری از افسردگی آنان و همچنین ارتقا آموزش های مهارتی لازم در زمینه مطالبه گری و مدیریت تعارض برشمرد.
وی مدرس کارگاه را شاپور کردی معرفی و اظهار کرد: ارائه و دریافت این گونه آموزش ها نقش موثر و کلیدی در کمک به افراد برای انطباق با جامعه در حال گذار کنونی دارد.
سرپرست امور اجتماعی استانداری ایلام گفت: مدیریت استان به تبعیت از سیاست های دولت دوازدهم در جهت حمایت از نقش افرینی تشکل های مردم نهاد و استفاده از توان و ظرفیت اموزشی انها ، درصدد ارتقا مهارت های اجتماعی جوانان است.
وی افزود: سازمان های مردم نهاد برخاسته از خود مردم هستند و به خوبی می توانند در ارتقا آگاهی به جوانان در مناطق مختلف شهرستان ها اثر گذار باشند.
حدود 250 سازمان مردم نهاد در استان ایلام فعالیت دارند.
7177/6034



انتهای پیام /*