برگزاری پویش مردمی دوستداران طبیعت و روز درختکاری در بردسیر



به گزارش ایرنا این آیین که در راستای حمایت از توسعه و رشد جنگل‌ها و مراتع و بهبود محوطه گلزار شهدای انتظامی بردسیر (روستای میمونیه)، انجام گرفت با استقبال اقشار و گروههای مختلف مواجه شد.
دانش آموزان، دانشگاهیان، طلاب، هنرمندان، دوستداران طبیعت، خانواده شهدا، کارکنان نیروی انتظامی، دادگستری و مسئولان ادارات در این پویش سبز شرکت داشتند.
این پویش که به همت فرمانداری بردسیر، خانه مشارکت مردمی، اداره منابع طبیعی و آبخیزداری، شهرداری، شورای اسلامی شهر، نیروی انتظامی، دانشگاه آزاد اسلامی و همکاری برخی ادارات و ارگان‌ها برگزار شد مورد استقبال گسترده مردم و مسئولان به ویژه نونهالان و جوانان قرار گرفت.
اجرای برنامه‌های فرهنگی، مارش رژه نیروی انتظامی، تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، سخنرانی و کاشت نهال توسط مردم و مسئولان از اهم برنامه‌های اجرا شده در این پویش بود.
این برنامه با هدف تشویق مردم بخصوص نونهالان و نوجوانان برای ارتباط بهتر با طبیعت و تلاش در حفظ آن بود که به همت کلیه ارگانهای شهرستان اجرا شد.
همچنین مزار 2 شهید جنگ تحمیلی شهید اکبر فخرآبادی از یگان نیروی انتظامی و شهید اکبر صانعی از یگان ارتش در منطقه میمونیه قرار دارد.
منطقه میمونیه در شمال شهر بردسیر و مجاور کمربندی سیرجان-کرمان قرار دارد.
بردسیر در فاصله 60 کیلومتری غرب کرمان قرار دارد.
7421/ 5054



انتهای پیام /*