طرح نوروزی تعزیرات حکومتی در سیستان و بلوچستان آغاز شد



حیدر میرزایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن روزهای پایانی سال و متعاقب آن افزایش تقاضای مردم برای انجام سفرهای نوروزی و خرید، تعزیرات حکومتی بر اساس وظایف قانونی برای رفاه حال شهروندان طرح نوروزی خود را در دستور کار قرار داده است.
وی ادامه داد: حمایت از مصرف‌ کنندگان و همچنین مقابله با روند افزایش تخلفات احتمالی و نظارت بر قیمت مایحتاج ویژه سال نو از جمله اهداف برگزاری این طرح در استان است.
وی تصریح کرد: با اجرای این طرح کارکنان کشیک در روزهای غیر تعطیل نوروز علاوه بر ساعت کار اداری، از ساعت 16 تا 20:30 دقیقه و در روزهای تعطیل از ساعت 8:30 صبح تا 13 علاوه بر حضور و نظارت در سطح بازار، آماده دریافت و پیگیری گزارشات شهروندان هستند.
وی عمده مراکز مورد هدف در اجرای طرح نظارتی نوروز را شرکت‌های مسافرتی و دفاتر فروش بلیط اعم از هوایی، زمینی، دریایی و حمل‌ و نقل درون ‌شهری و برون ‌شهری، مراکز اسکان و پذیرایی، اقامتگاه‌ ها، هتل ها، اماکن تفریحی و فرهنگی، مراکز عمده تهیه و توزیع مواد غذایی شامل رستوران‌ها، سالن های غذاخوری شهری و جاده ای، اغذیه‌فروشی‌ها، قنادی ها، مراکز توزیعی، خدماتی، انبارها، سردخانه ها، فروشگاه های زنجیره ای، نمایشگاه بهاره، میدان‌ های میوه و تره بار، جایگاه های سوخت، مراکز بهداشتی و درمانی، درمانگاه ها، آمبولانس های خصوصی و آرایشگاه های زنانه و مردانه ذکر کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: شهروندان به عنوان همیاران این مجموعه می توانند درصورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه صلاحیتی سازمان تعزیرات حکومتی موارد را از طریق سامانه تلفنی 135 اعلام کنند تا در اسرع وقت مورد بررسی قرار گیرد.
7316**3042



انتهای پیام /*