بداخلاقان بهانه‌جو به دنبال ایجاد حاشیه برای شهرداری تهران هستند



به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، فاطمه راکعی اظهار کرد: در دقایقی از جشنی که به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) برای بانوان شاغل در شهرداری تهران گرفته شد و شهردار تهران نیز در آن حضور داشتند، چند دختر زیر 9 سال که به سن تکلیف نرسیده بودند با لباس محلی برای گل‌افشانی روی سن آمدند و با حرکات هنری اقدام به گل‌افشانی کردند.
وی گفت: در حالی که در کشور 10‌ها گروه هنری در جشنواره‌ها و مراسم‌ مختلف و بر اساس آداب و رسوم اقوام ایرانی، حرکات هنری در برنامه‌های رسمی انجام می‌دهند و بارها چنین برنامه‌هایی از رسانه ملی نیز پخش شده، بداخلاقان بهانه‌جو به جوسازی کاذب در این خصوص پرداختند.
راکعی افزود: این حرکات نه رقص است و نه توسط دختران بالغ انجام شده و گل افشانی و انجام حرکات هنری چند دختربچه جرم و گناه نیست.
سرپرست اداره کل امور بانوان شهرداری تهران تاکید کرد: البته شاید بهتر بود این دختربچه ها تنها گُل افشانی کنند و قراری که با گروه هنری نیز گذاشته شده بود، همین بود و در این صورت، کسانی که مترصد هر فرصتی برای تخریب هستند، این امکان را پیدا نمی کردند.
راکعی گفت: به خاطر این مساله از طرف برگزارکنندگان برنامه که آنها نیز چنین چیزی را پیش بینی نمی کردند، از شهردار تهران عذرخواهی می کنم.
در مراسمی که روز گذشته به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن در برج میلاد برگزار شد برنامه گل افشانی دختران در محل مراسم با حضور زنان شاغل در شهرداری تهران برگزار شد که این برنامه با انتقادات برخی رسانه ها همراه شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7245//1348



انتهای پیام /*