زنان باید برای مدیریت کشور تربیت شوند



به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد حسن فروزان نژاد روز چهارشنبه به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و جایگاه زن در اسلام در نشست با خبرنگاران افزود: نقش زنان به عنوان ستون محکم خانواده، در اقتصاد خانه و تربیت فرزندان کلیدی و تاثیر گذار است.
وی بیان داشت: زنان ایران اسلامی به برکت نظام و انقلاب امروز جایگاه واقعی خود را در جامعه پیدا کرده اند.
مدیر ستاد اقامه نماز هرمزگان ادامه داد: مادران باید سرچشمه محبت باشند و از نشانه های مادر خوب عفیف بودن است.
فروزان نژاد هم چنین با اشاره به ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن گفت: حضرت زهرا (س) نسخه و الگوی کامل بشریت برای تمامی زنان و مردان مسلمان است.
وی ابراز داشت: حضرت فاطمه (س) اسوه حسنه برای تمامی امامان معصوم (ع) بودند و در روایت ها آمده است که این بانوی بزرگوار اسلام با خودسازی و عظمت خود توانست به درجه «ام ابیها» و «صدیقه کبری» نائل شود.

*مسجدها و نمازخانه های بین راهی برای ایام نوروز آماده باشد
مدیر ستاد اقامه نماز هرمزگان اظهار کرد: از آن جایی که این استان بویژه شهر بندرعباس در ایام نوروز پذیرای صدها هزار میهمان نوروزی از سراسر کشور است لذا به منظور خدمات دهی مناسب و رفاه حال مسافران، باید نمازخانه های بین راهی و مسجدهای سطح شهرهای استان قبل از فرا رسیدن این ایام، آماده باشند.
فروزان نژاد گفت: این نمازخانه ها باید به امکانات لازم تجهیز شوند و در صورت نیاز مهر نماز و موکت نمازخانه ها تعویض شوند.
وی بیان داشت: نماز و عبادت میهمانان نوروزی نباید در ایام نوروز به علت سهل انگاری به تاخیر بیافتد و می طلبد که دستگاه های متولی از جمله حمل و نقل و راهداری هرمزگان، شهرداری ها، راه و شهرسازی، راه آهن، بنادر و دریانوردی استان از هم اکنون امکانات رفاهی و تجهیزات لازم را برای پذیرایی این مسافران مهیا کنند.
7195/7408

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com



انتهای پیام /*