پیکر 8 جانباخته سانحه هوایی یاسوج به محل سکونت آنان منتقل می شود



کامروز امینی روز چهار شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مراحل آماده سازی و انتقال پیکر‌های جانباختگان سانحه هواپیمایی تهران – یاسوج ضمن هماهنگی با مقام های قضایی و مدیریت بحران استان، به شهرهای محل سکونتشان انجام شده است.
وی افزود: از این تعداد، 2 جانباخته مربوط به استان تهران، یک پیکر مربوط به البرز، 2 جانباخته مازندران و سه پیکر استان کهگیلویه و بویراحمد است.
مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اسامی جانباختگان تعیین هویت شده سکینه کاظمی، رحمت الله صالحی پرور، محمد کبیریان، حامد مهدوی، ابراهیم جعفریان سی سخت، زهرا ایمانی فر، مریم عامری و محمد عیدی نیا هستند.
وی عنوان کرد: احراز هویت سایر پیکرها در حال جمع بندی و آزمایش های تخصصی بوده که بعد از این اعلام و تحویل خانواده‌ها خواهند شد.
در روزهای گذشته در چند مرحله قسمت‌هایی از پیکرهای جانباختگان سانحه هوایی تهران – یاسوج پیدا و برای احراز هویت به پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد منتقل شدند.
پرواز شماره 3704 هواپیمای آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح یکشنبه 29 بهمن، تهران را به مقصد یاسوج ترک اما در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.
این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج ‌شد و در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم سقوط کرد و لاشه آن 48 ساعت پس از سقوط پیدا شد.
9868/6110



انتهای پیام /*