مرکز درمانی «میهه» کوهرنگ افتتاح شد



معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری به خبرنگار ایرنا افزود: با بهره برداری از این مرکز شبانه روزی 902 خانوار شامل 4 هزار و 236 نفر از خدمات این مرکز بهره مند می شوند.
حمید رییسی، تعداد خانه های بهداشت های تحت پوشش این مرکز را 9 باب اعلام کرد و افزود: در این مرکز ضمن بهره مندی مردم از خدمات پزشک عمومی، با استقرار یونیت دندانپزشکی، خدمات دندانپزشکی نیز به مراجعان ارائه می شود.
وی همچنین گفت: همزمان با افتتاح طرح درمانی میهه کوهرنگ، عملیات اجرایی 2 طرح درمانی در شهرستان های اردل و فارسان این استان آغاز شد.
رئیسی گفت: عملیات اجرایی طرح توسعه بیمارستان امام رضا (ع) اردل با 2 هزار مترمربع مساحت آغاز شد، با اجرای این طرج 32 تخت در بخش های مردان و زنان به مجموع تخت های فعال این بیمارستان افزوده می شود.
وی اعتبار پیش بینی شده برای بهره برداری از این طرح را بالغ بر 50 میلیارد ریال اعلام کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان تصریح کرد: کلنگ زنی مرحله دوم بیمارستان سیدالشهدای فارسان نیز همزمان با 8 هزار مترمربع زیربنا و با ظرفیت یکصد تخت به زمین زده شد.
وی اعتبار پیش بینی شده برای بهره برداری از این طرح را 250 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: بخش های اورولوژی، بستری زنان و بستری مردان و بخش اطفال در این مرحله راه اندازی می شود.
به گزارش ایرنا، تعداد مراکز ارائه خدمات بهداشتی در چهارمحال و بختیاری تا سال 93، 92 مرکز بوده در حالی که این رقم با اجرای طرح تحول نظام سلامت به بیش از 110 واحد رسیده است.
7363/6021



انتهای پیام /*