آتش سوزی کارگاه چوب بری در روستای چورزق زنجان مهار شد



حمید موسوی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: عصر امروز جمعه پس از اعلام اتش سوزی کارگاه چوب بری 4 اکیپ از ایستگاههای یک، سه، پنج و پایایی به محل اعزام شدند که 15 نفر از آ تش نشانان پس از چهار ساعت آتش را مهار کردند.
وی اظهار کرد: خوشبختانه این کارگاه تلفات جانی نداشت اما بدلیل گستردگی آتش سوزی خسارات مالی به دنبال داشته و علت حادثه نیز به طور دقیق مشخص نیست.
موسوی با اشاره به آتش سوزی طبقه فوقانی مجتمع تجاری سهند شهر زنجان نیز افزود: این حادثه نیز ساعت 13:20 دقیقه امروز جمعه به مرکز پیام آتش نشانی زنجان گزارش و در مدت سه دقیقه 2 اکپیب آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان کرد: این آتش سوزی پس از یک و نیم ساعت مهار شد و علت اولیه این حادثه نیز اتصالات سیم برق بوده که پس از جمع بندی نهایی اعلام خواهد شد.
سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان ادامه داد: خوشبختانه اعلام به موقع و حضور آتش نشانان موجب شد اتش به سایر طبقات دیگر این مجتع سرایت نکند.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به شدت وزش باد شدید در شهر زنجان نیز 2 مورد شکستگی درخت و یک مورد سقوط احتمالی بیلورد گزارش شد که با همکاری دستگاههای متولی امر نسبت به برطرف کردن ان اقدام شد.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 6 ایستگاه آتش نشانی در شهر زنجان فعال است که 123 نیروی این سازمان آماده خدمات رسانی در هنگام بروز حوادث و سوانح احتمالی هستند.
شهر زنجان به عنوان مرکز استان با سه منطقه شهرداری 430 هزار نفر جمعیت دارد.
7320/8068



انتهای پیام /*