آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از سازندگان یک کلیپ شکایت می کند



در روزهای اخیر کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که در آن، فردی با نشان دادن مقداری لباس های دست دوم، مدعی ارسال آنها از سوی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برای دانش آموزان منطقه محروم سیلاب کلوار شده است.
در این کلیپ، گفته می شود که در اسفند 1395 مدیرکل آموزش و پرورش قصد سفر به این منطقه را داشته است اما با لغو این سفر، مقداری لباس دست دوم در کیسه ای برای دانش آموزان ارسال کرده است.
هادی زارع پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: لباس های موجود در بسته ارسالی به مدرسه سیلاب کلوار هیچ گونه ارتباطی با آموزش و پرورش این استان نداشته و به طور جدی پیگیر شکایت خواهیم بود.
وی عنوان کرد: این بسته توسط گروه مردم نهاد نهضت سبز زاگرس ( یک گروه مردم نهاد زیست محیطی ) که از جمله اقدامات آنها توزیع لباس بین خانواده های بی بضاعت در مناطق محروم استان و مدارس روستاهای محروم بوده اهدا شده است.
وی افزود: دبیر اجرایی تشکل مردمی نهضت سبز زاگرس نیز این موضوع را اعلام کرده است.
زارع پور بیان کرد: این کلیپ در سطح بسیار گسترده ای در فضای مجازی استان، کشور و خارج کشور منتشر و با آبروی آموزش و پرورش استان بازی شده است.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه محتوای منتشر شده در کلیپ از مصادیق نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی به قصد ضرر رساندن به اشخاص حقیقی و حقوقی بود به طور جد از طریق پلیس فتا و دستگاه قضایی و هیات رسیدگی به تخلفات اداری آموزش و پرورش پیگیری های قانونی لازم صورت خواهد گرفت تا جلوی این اقدامات کاملا غیراخلاقی در استان گرفته شود.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: خواهان آن هستم که با توجه به مطالبات مکرر فرهنگیان، دستگاه محترم قضایی و سایر مجاری ذیربط از جمله پلیس فتا موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری کند.
زارع پور ابراز داشت: این بسته البسه از سوی تشکلی مردم نهاد در اسفند ماه سال1395 توزیع شده و کلیپ آن در این مقطع منتشر شده است.
افزون بر 152 هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در 2 هزار و 844 آموزشگاه کهگیلویه و بویراحمد مشغول به تحصیل هستند.
9868/6110



انتهای پیام /*