طرح خانه تکانی در خلخال آغاز شد



به گزارش ایرنا ، فاطمه جوادی روز یکشنبه در آئین اجرای این طرح گفت: رفت و روب معابر ، جمع آوری زباله های شهر ، لایروبی رودخانه ها ، شست و شوی خیابان ها ، جمع آوری سد معابر ، رنگ آمیزی جداول کنار خیابان ها و فراهم کردن نشاط اجتماعی به مدت پنج روز ادامه می یابد.
وی با انتقاد از عدم حضور مسئولان اجرایی که به این مراسم دعوت شده ولی در آن حاضر نشدند، گفت: هدف از دعوت مسئولان در این مراسم شرکت آنها در نظافت شهری نبود و این دعوت تنها با هدف تقویت روحیه همدلی و هم افزایی بین مسئولان و ایجاد دلگرمی در بین کارکنان بخش خدمات شهری بود.
وی از برنامه ریزی برای برگزاری جشن استقبال از بهار در پنجشنبه آینده خبرداد و افزود: این مراسم با حضور هنرمندان بخش شاهرود خلخال با لباس های محلی از میدان جانبازان و با اجرای آئین تکم گردانی و خنچه گردانی آغاز و پس از ادامه مسیر هنرمندان در خیابان امام خمینی در پارک ارم با اجرای برنامه های شاد موسیقی محلی و نمایش طنز ادامه خواهد یافت.
جوادی گفت: برای استقبال از میهمانان و مسافران نوروزی خلخال برنامه های ویژه ای تدارک دیده شده و از نخستین مسافران نوروزی سال 97 این شهر در سه مبداء ورودی با هدایای ویژه ای تجلیل خواهد شد.
او همچنین به تداوم برنامه های نوروزی شهرداری تا سیزدهم فروردین سال آینده اشاره کرد و افرود: طرح جمع آوری ماهیان قرمز سفره های نوروزی شهروندان خلخال با ایجاد ایستگاه های جمع آوری این ماهیان تهدید کننده محیط زیست اجرا خواهد شد.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018



انتهای پیام /*