39 زندانی مالی در استان اردبیل آزاد شدند



یوسف خدادادی روز یکشنبه در جشن آزادی این زندانیان افزود: امسال در مجموع 434 نفر از محکومان مالی غیرعمد با مبلغ محکومیت حدود 270 میلیارد ریال با کمک ستاد دیه مرکزی ، خیرین ، تسهیلات بانکی و ستاد دیه استان از زندان های استان آزاد شده اند.
او گفت: برغم همه تلاش ها هم اکنون 719 نفر از محکومان مالی در زندان های استان بسر می برند که چشم انتظار کمک های خیر خواهانه مسئولین و خیرین هستند.
نایب رئیس ستاد دیه استان همچنین ادامه داد: فرهنگ سازی خوبی در این راستا در استان انجام شده و بسیاری از مردم از قشرهای مختلف کمک های خود را در قالب هدایا و نذورات به ستاد دیه اهدا می کنند.
وی افزود: در این راستا همایش بانوان خیر برای اولین بار در استان برگزار شد و کمک های خوبی نیز برای کمک به زندانیان محکومان مالی جمع آوری شد که جای بسی قدردانی دارد.
وی اظهار کرد: محکومان مالی غیرعمد افرادی نیستند که مرتکب جرم و بزه شده باشند بلکه از بد حادثه و اتفاق دچار مشکل شده و محکوم به حبس شده اند، آزادی یک زندانی آزادی خانواده های آنها از مشکلات را رقم می زند که به نوبه خود در سلامت جامعه می تواند موثر واقع شود.
به گزارش ایرنا از دادگستری اردبیل ، حجت الاسلام محمد علی قاصدی ، رئیس کل دادگستری استان اردبیل نیز در این مراسم از خیرین و مسئولانی که قدم در این راه خیر نهاده و موجبات آزادی این افراد را که بر حسب تصادف، اتفاق، یا مسائل مالی و سایر مشکلات گرفتار شده اند فراهم نموده اند، قدردانی کرد.
6018/6016



انتهای پیام /*