طرح جامع و تفصیلی شهرهای دیشموک و مارگون تصویب شد



به گزارش ایرنا، معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، گفت: زمان تهیه و تدوین این 2 طرح حدود یک سال و 2 ماه طول کشید و افق اجرای آنها نیز 10 ساله و تا سال 1405 خواهد بود.
عزیر فیلی اظهار داشت: این 2 طرح در نشست های مختلف کمیته های زیرمجموعه شورای فنی کهگیلویه و بویراحمد بررسی، کارشناسی و در مورد آنها بحث و تبادل نظر شده است.
وی افزود: نظر مدیران دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به همراه استعلام های لازم برای تهیه و تدوین این 2 طرح گرفته شده است.
فیلی بیان کرد: مشاوران هر 2 طرح برای تهیه و تدوین آنها تاکنون نشست های متعددی با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرهای دیشموک و مارگون برگزار کرده و همکاری و تعامل مطلوبی نیز با یکدیگر داشته اند.
وی عنوان کرد: در شهرهای بالای 20 هزار نفر جمعیت طرح جامع و تفصیلی به طور جداگانه تهیه، تصویب و اجرا می شوند.
فیلی ابراز داشت: این در حالی است که در شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت طرح جامع و تفصیلی به طور مشترک تهیه، تصویب و اجرا خواهند شد.
مشاوران طرح جامع و تفصیلی شهرهای دیشموک و مارگون در این نشست پس از ارائه توضیحات لازم به برخی پرسش ها و ابهامات اعضای شرکت کننده نیز پاسخ دادند.
شهر دیشموک مرکز بخش دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه افزون بر پنج هزار نفر جمعیت دارد و در حدود 250 کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد واقع است.
شهر مارگون مرکز بخش مارگون از توابع شهرستان بویراحمد نیز دارای جمعیتی افزون بر چهار هزار نفر است و در حدود 70 کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
7535/1662



انتهای پیام /*