فرماندار تهران: نشست های بررسی مشکلات مناطق تهران 165مصوبه داشته است



به گزارش خبرنگار ایرنا، عیسی فرهادی عصر دوشنبه در نشست بررسی مشکلات شهروندان منطقه 18 تهران افزود: البته برخی مصوبات هنوز به نتیجه نرسیده است که باید علت آن بررسی شده و پیگیری ها ادامه یابد.
وی گفت: به زودی ارزیابی میزان عمل به مصوبات نشست های بررسی مشکلات مناطق مختلف تهران به مسئولان امر از جمله نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای شهر تهران ارائه می شود.
فرهادی با بیان اینکه شهر تهران یکی از محرومترین نقاط کشور است افزود: این شهر اگر چه به ظاهر توسعه یافته و برخوردار است اما با توجه به میزان جمعیت و امکاناتی که باید برای آن تعبیه شود از محرومیت های زیادی در بخش های مختلف از جمله زیرساخت های ورزشی، آموزشی، بهداشتی، درمانی و ترافیکی برخوردار است.
فرماندار تهران گفت: تاکنون مشکلات شهروندان 11 منطقه تهران مورد بررسی قرار گرفته است که برای بررسی مسائل و مشکلات هر منطقه حداقل 3 جلسه برگزار شده است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با بیان اینکه مجلس آمادگی همکاری برای رفع مشکلات تهران در زمینه تقنینی را دارد افزود: مجلس در زمینه حمل و نقل ریلی و توسعه آن به مناطق مختلف تهران بودجه خوبی را در نظر گرفته است.
پروانه مافی ادامه داد: البته اینکه چه میزان از بودجه درنظر گرفته شده تخصیص یابد بحث دیگری است که باید بدان توجه کرد.
وی افزود: شورای شهر تهران باید به بحث توسعه مترو در مناطق مختلف تهران و طرح تفصیلی ورود کرده و آن را حل کند.
شورایاران منطقه 18 تهران نیز در این نشست به طرح مشکلات عمده شهروندان این منطقه تهران پرداختند.
عدم تکمیل طرح ترافیکی 76 متری بروجردی و 45 متری بهار، مشکلات ناشی از اراضی آزاد شده خط ریلی تهران ـ تبریز، مشکلات بافت فرسوده، نبود مترو در منطقه 18، ناوگان حمل و نقل فرسوده، وجود مراکز غیرمجاز تفکیک زباله، نبود پارکینگ طبقاتی، عدم بهره مندی از فاضلاب شهری، نبود پله برقی در پل روگذر بلوار الغدیر، کمبود فضای آموزشی و ورزشی و جانمایی نادرست بازار آهن از جمله مشکلات مردم این منطقه است که توسط شورایاران طرح شد.
فرمانداری تهران در سلسله نشست هایی با حضور نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر تهران به بررسی مشکلات مردم مناطق مختلف تهران می پردازد که در این نشست های تاکنون مشکلات مردم برخی مناطق از جمله 22، 15، 16، 18 و 17 بررسی شده است.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7247/6139 / 1539



انتهای پیام /*