تمام گلزار شهدا شهرستان دیرساماندهی شد



به گزارش ایرنا، داریوش محمدی روز سه شنبه در دیدار امام جمعه و فرماندار از بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیر افزود: مبنای کار بنیاد شهید خدمتگزاری به خانواده معظم شهیدان و ایثارگران است.
وی گفت: عزت، سربلندی و اقتدار کشور مدیون خون پاک شهدا و صبوری خانواده معظم شهیدان است.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیر اظهارداشت:بنیاد شهید در این مدت در حد و توان خود خدمات مطلوبی در بخش درمان، بیمه، مسکن، اشتغال، تسهیلات بانکی و خدمات اداری به خانواده معظم شهیدان و ایثارگران انجام داده است.
وی گفت:در زمان حاضر سه هزار و 761 نفر زیر پوشش خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قراردارند.
امام جمعه دیر گفت: خدمت به خانواده معظم شهیدان عبادت و افتخار بزرگی است که این خدمت ذره ای از جانفشانی ایثارگری شهیدان است.
حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: رسیدگی به خانواده شهیدان و رفع مشکلات آنان بهترین تجلیل از شهیدان است که مسئولان باید آن را سرلوحه کار خود قراردهند.
وی گفت:ترویج فرهنگ شهید و شهادت در جامعه ضروری است و باید همیشه نهاد بنیاد شهید مقدس نگه داشته شود.
فرمانداردیر گفت:امنیت و آسایش کشور به برکت شهیدان و استقامت خانواده معظم شهیدان و جانبازان و آزادگان است.
حمزه اعتماد افزود: به مدیران اجرایی شهرستان تاکید کرده ام که در رفع مشکلات خانواده شهیدان و ایثارگران جدی و پرتلاش باشند.
فرمانده انتظامی شهرستان دیر نیز در جلسه تعامل طرح نوروزی این شهرستان گفت: امنیت فرآیند مشارکتی و همگانی است که همه باید در ایجاد و حفظ آن نقش آفرینی کنند.
به گزارش ایرنا سرهنگ فرهاد آراوند افزود: هدف از این نشست همفکری و هم اندیشی برای رسیدن به اهداف مشترک برای ایجاد امنیت و آرامش برای مسافران نوروزی و استفاده از ظرفیت های موجود جهت کاهش آسیب های اجتماعی است.
وی گفت: پلیس دیر در ایام نوروز در پنج پایگاه خدمتی نیروهای خود رابرای پیشگیری از وقوع جرائم ساماندهی کرده است.
فرمانده انتظامی دیر اظهارداشت: پلیس با هرگونه مزاحمت، تشویش اذهان، رعب و ناامنی برای مردم، برخورد جدی دارد.
7207/ 6045



انتهای پیام /*