کارخانه تولید آبمیوه پاکدیس قلعه گنج طعمه حریق شد



مهدی اماندادی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آتش سوزی ساعت 13 و 30 امروز در این کارخانه آغاز شده که بلافاصله گزارش این حریق به مرکز آتش نشانی قلعه گنج اعلام می شود.
وی ادامه داد: با توجه به کمبود امکانات آتش نشانی در این شهرستان، خودروهای آتش نشانی شهرستان های کهنوج و منوجان در اطفاء حریق کارخانه تولید آبمیوه پاکدیس قلعه گنج کمک کردند.
اماندادی اظهار کرد: علت و میزان خسارت آتش سوزی کارخانه تولید آبمیوه پاکدیس در حال بررسی است که به محض مشخص شدن اعلام خواهد شد.
وی با بیان اینکه آتش سوزی از انبار کارخانه تولید آبمیوه آغاز شده است تصریح کرد: مواد اولیه تولید آبمیوه شامل شکر و کنستانتره موجود در انبار کارخانه مورد حریق قرار گرفته است.
وی بیان کرد: کارخانه تولید آبمیوه پاکدیس قلعه گنج از طرح های اقتصاد مقاومتی شهر پایلوت اقتصاد مقاومتی است که در سال 1394 با اشتغالزایی 25 نفر و با حمایت بنیاد مستضعفان راه اندازی شده است.
طرح شهر نمونه اقتصاد مقاومتی از سال 1393 به پیشنهاد استاندار کرمان و مشارکت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در شهرستان محروم قلعه گنج در دست اجراست.
این طرح که به عنوان الگوی اقتصاد مقاومتی در کشور نیز مطرح است با تکیه بر توانمندی محلی مردم منطقه و بهره گیری از ظرفیت بخش غیردولتی اجرا شده و تشکیل صندوق های خرد روستایی برای تجمیع سرمایه های مردم و اعطای تسهیلات برای ایجاد مشاغل پایدار از ثمرات این طرح است.
مرکز شهرستان قلعه گنج در 420 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
9875 /7450/7429/ 3029



انتهای پیام /*