500 گروه جهادی به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام می شوند



به گزارش خبرنگار ایرنا، فرشاد عالی روز سه شنبه در سرسرای جلسات بسیج سازندگی کرمانشاه افزود: بیش از یک هزار و 347 گروه جهادی در نوروز 97 به مناطق محروم کشور اعزام می شوند.
وی از ثبت نام 500 خانواده متقاضی برای شرکت در گروهای جهادی نوروز 97 خبر داد و افزود: این افراد ترجیح داده اند که لحظه سال نو را در کنار خانواده های محروم آغاز کنند و فضایی زیبا و جدید را تجربه کنند.
به گفته وی، این اردوها از 10 روز گذشته آغاز شده و تا 20 فروردین 97 ادامه خواهد یافت.
عالی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی براینکه بسیج سازندگی، یکی از بهترین دستگاه ها برای خدمت رسانی است، افزود: هشت هزار و 912 گروه جهادی در کشور شناسنامه دار شده اند، فلسفه حرکت جهادی خودجوش است و ما تنها وظیفه ساماندهی داوطلبان را برعهده داریم.
وی از ساخت 600 خانه محروم در مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد و گفت: این خانه ها برای خانواده های زیرپوشش بهزیستی ساخته می شود که کار اجرایی آن از 20 روز گذشته آغاز شده است.
به گفته عالی، بیش از پنج هزار کانکس توسط گروه های جهادی در مناطق زلزله زده کرمانشاه توزیع شد و توسط 10 گروه جهادی صنعتی، سیم کشی کارگاه های صنعتی مناطق زلزله زده انجام شده است.
معاون فرهنگی و اجتماعی بسیج سازندگی کشور یادآور شد، فعالیت گروه‌های جهادی گسترده است که باید به دنبال هم افزایی و ارتباط دو سویه از سوی خبرنگاران و اصحاب رسانه به همگان معرفی شود.
8066/7460



انتهای پیام /*