بیشترین پرونده تعزیرات متعلق به تهران وخراسان رضوی است



به گزارش ایرنا از سازمان تعزیرات حکومتی، سیدیاسر رایگانی اظهارکرد: طرح نظارت نوروزی تعزیرات از 15 اسفند آغاز شده است و تا 15 فروردین ادامه دارد که در هفت روز نخست اجرای طرح نظارت نوروزی سازمان تعزیرات، 12 هزار و 751 فقره پرونده تشکیل شده است.
وی ادامه داد: در میان پرونده های تشکیل شده، 10 هزار و 241 فقره مربوط به تخلفات صنفی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، احتکار و … است.
رایگانی با بیان این مطلب که دریک هفته 11 هزار و 912 فقره از پرونده ها مختومه شده است، افزود: بیشترین پرونده های تشکیل شده مربوط به استان تهران با 2 هزار و 603 پرونده و استان خراسان رضوی با 1269 پرونده است همچنین استان های ایلام، خراسان جنوبی و قم به ترتیب با 47، 52 و 66 فقره پرونده دارای کمترین میزان پرونده در این بازه زمانی است.
وی تصریح کرد: تاکنون بنا بر آمار دریافتی، تخلفات بهداشت، درمان و دامپزشکی پرونده های کمتری داشته و با توجه به اینکه بیشترین پرونده های تشکیل شده مربوط به حوزه صنفی، غیرصنفی و دولتی است به هموطنان توصیه می کنیم که در حین پرداخت وجه به مبلغ درج شده روی کالا توجه و برای اطمینان خاطر فاکتور خرید خود را از فروشنده دریافت کنند.
سخنگو طرح نظارت نوروزی بیان داشت: داشتن فاکتور معتبر خرید (دارای نام ، آدرس و مهر واحد صنفی) برای ثبت شکایت الزامی است و هموطنان می توانند شکایات خود را به سامانه اینترنتی t135.ir و سامانه پیامکی 300000135 سازمان تعزیرات و یا شماره تماس 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام کنند.
طرح نظارتی سازمان تعزیرات حکومتی با هدف پیشگیری و برخورد با تخلفات اقتصادی با همکاری سایر دستگاه های نظارتی از 15 اسفندماه به مدت 30 روز در سراسر کشور اجرا می شود.
اجتمام*1724*3229**



انتهای پیام /*