کارگروه مناسب سازی معابر ویژه جانبازان و معلولان فارس تشکیل شود



به گزارش دریافتی شامگاه چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، اسماعیل تبادار در نشست بررسی مسائل جانبازان ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا و ایثارگران افزود: این کارگروه پس از تشکیل باید به صورت ماهانه گزارش وضعیت را به دستگاههای متولی ارائه کند.
وی با بیان اینکه مناسب سازی فضای دسترسی جانبازان باید در اولویت کارها قرار گیرد، گفت: این امر مهم باید به عنوان یکی از مولفه های الزام آور در دستور کار نظام مهندسی و شهرداری ها باشد و باید تدبیری اندیشیده شود که در همه نقشه های ساختمانی فضای دسترسی ویژه جانبازان و معلولین جانمایی شده باشد.
تبادار با بیان اینکه بهداشت و درمان، مسکن و دسترسی مناسب به فضاها و اماکن در زمره نیازهای ضروری جانبازان است، تعیین کارگروه ویژه با مسئولیت دستگاه های مرتبط را خواستار شد تا مشکلات جانبازان را به صورت موردی بررسی کنند.
استاندار فارس گفت: همه مدیران دستگاهها باید در جهت مناسب سازی محیط کاری خود، به منظور دسترسی آسان جانبازان به خدمات آن دستگاه تمام تلاش خود را به کار گیرند.
وی اظهار داشت: همه مردم و مسئولان مدیون عزیزانی هستند که در راه حفظ دین و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی از همه هستی خود گذشتند از این رو باید تمام همتمان را به کار بگیریم تا بتوان گوشه ای از مشکلات آنها را مرتفع نمائیم.
تبادار گفت: همه ما باید در قبال خانواده شهدا و جانبازان پاسخگو باشیم و وظیفه خود می دانیم تا مسائل و مشکلات آنها را در حد توان برطرف کنیم.
9873/ 2027



انتهای پیام /*