درخواست معاون استاندار مازندران بر راه اندازی تشکل های مردم نهاد در حوزه ایثارگری



به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، احمد حسین زادگان روز پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان، ایثارگری و شهادت طلبی را ضامن پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی دانست و افزود : همه باید راه و آرمان های شهدا را تداوم ببخشند و نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه حساس باشند.
وی با اشاره به این که جنگ با دشمنان در جبهه های مختلف همچنان ادامه دارد ، گفت : خانواده های شهدا و ایثارگر نماینده عالی ترین تفکر هستند و باید بیش از دیگران در محیط هایی که حضور دارند نسبت به حفظ و تقویت این جریان متعالی اهتمام نمایند.
معاون استاندار مازندران بر تشکیل تعاونی های قدرتمند و متشکل کارآفرینی در جهت توانمند سازی خود و اقتصاد استان و کشور در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی از سوی ایثارگران تاکید کرد و افزود: از ایثارگران انتظار می رود در جریانات فرهنگی نیز ایثارگری نمایند و به عنوان دیده بان فرهنگی در مبارزه با جنگ فرهنگی دشمنان عمل کنند.
وی با اشاره به این که نظام، متعلق به همه آحاد جامعه است و همگان از جمله خانواده های معظم شهدا و ایثارگر باید برای صیانت از دستاوردهای انقلاب در میدان باشند ، گفت : ایثارگران، کانون های اجتماع برای فعالیت های مختلف تشکیل دهند و در جاهایی که امکان ترجمان آرمان های انقلاب اسلامی هست، حضور یابند.
حسین زادگان با تاکید بر این که رشادت ها و ایثارگری های شهدا، جانبازان و ایثارگران باید برای نسل های جدید ترجمه و تبیین شود ، افزود : تلاش برای انتقال مفاهیم والای ایثار و شهادت از سوی دلسوختگان این عرصه بیشتر صورت گیرد.
وی با اشاره به این که سازمان های مردم نهاد ایثارگران می تواند راه اندازی و فعال شود ، ادامه داد : ایثارگران برای بیان مسایل خود باید رسانه داشته باشند و از فضای مجازی بهره گیری کنند تا روز به روز، پررنگ تر در فضاهای مختلف جامعه حضور فعال داشته باشند و از آرمان های والای ایثارگری پاسداری نمایند.
در این جلسه عبدالله ریاحی، مشاور استاندار در امور ایثارگران، به ارایه گزارشی از اقدامات و برنامه های پیش روی این حوزه پرداخت و برخی از اعضا حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.
استان مازندران 32 هزار و 814 جانباز و 2 هزار و 385 آزاده دارد.
همچنین این استان تاکنون بیش از 10 هزار و 400 شهید تقدیم انقلاب و نظامی اسلامی کرده است .
7330/1654



انتهای پیام /*