آمارتصادف در تیران و کرون 75 درصدکاهش یافت



به گزارش ایرنا، سرهنگ علی صادقی امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تیران بدون ذکر آمار تصادفات افزود: امسال در راه ها و خیابان های شهرهای شهرستان تیران و کرون تنها یک نفر بر اثر تصادف جان باخته و در جاده های برون شهری تصادفات 25 درصد کاهش داشته است.
وی بیان کرد: فعالیت های آموزشی برای رانندگان وسایل نقلیه عمومی پیش بینی و اجرا شده و کارشناسان پلیس با استفاده از ظرفیت های فرهنگی سعی بر آموزش قوانین و مقررات و کاهش تصادفات داشته اند.
فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه نوروز 96 بدون تصادف فوتی در این شهرستان گذشت یادآورشد: نوروز بدون تصادف چشم انداز و برنامه طرح نوروزی سال 97 است که برای تحقق این هدف افزایش تیم های نظارتی، ایجاد ایستگاه های ایمنی و سلامت در شهر و جاده های این شهرستان پیش بینی شده و در این خصوص همکاری مردم در رعایت قوانین و مقررات لازم است.
وی با بیان اینکه پلیس آگاهی این شهرستان تامین امنیت مردم و مسافران این شهرستان را در نوروز دنبال می کند، یادآورشد: باند سرقت احشام استان اصفهان و سارقین قطعات خودروها در این شهرستان منهدم و سارقین جعل چک و سارق کندوهای عسل دستگیر شدند.
سرهنگ صادقی یادآورشد: با تعامل بین مقامات قضایی سارقین و افراد مجرم سابقه دار دستگیر شده و در ایام نوروز سارقان در زندان ها خواهند بود و مرخصی در این ایام برای ارتقای امنیت مردم به آن ها داده نخواهد شد.
وی همکاری مردم در پیشگیری از وقوع جرم و سرقت را نیز خواستار شد و گفت: دسترسی ساده به طلا و جواهرات از مسائلی است که منجر به سرقت اموال آن ها شده است.
شهرستان تیران و کرون از توابع استان اصفهان با بیش از 71 هزار نفر در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
ت. 7131 / 1339



انتهای پیام /*