سه نفر در سانحه واژگونی خودرو در مسیر مرنجاب آسیب دیدند



علیرضا راحتی شامگاه جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت 16 امروز گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در کیلومتر 10 مسیر مرنجاب گزارش شد که نیروهای فوریت های پزشکی با یک دستگاه آمبولانس به سرعت در محل سانحه حاضر شدند.
وی افزود: یکی از سرنشینان خودرو که گمان می رفت از ناحیه سر ضربه خورده است، به بیمارستان شهید بهشتی کاشان اعزام شد و 2 آسیب دیده دیگر این سانحه پس از اقدام های درمانی با یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل انتقال یافتند.
هفته گذشته نیز واژگونی یک دستگاه خودرو در این مسیر یک کشته و چهار آسیب دیده به جا گذاشت.
بر اساس آمار اعلامی جمعیت هلال احمر و اورژانس 115 آران و بیدگل، بیش از 100 نفر از ابتدای سال جاری تا کنون در اثر سانحه های رانندگی در مسیر مرنجاب آسیب دیدند.
منطقه نمونه گردشگری کویر مرنجاب به طور میانگین هفتگی 2 هزار و 500 نفر بازدید کننده دارد و بیش از 50 کیلومتر از مسیر آن خاکی و دارای پیچ های خطرناک است.
کویر مرنجاب واقع در شمال شهرستان آران و بیدگل با 850 متر ارتفاع از سطح آب های آزاد یکی از بکرترین و زیباترین کویرهای کشور محسوب می شود که از شمال به دریاچه نمک، از غرب به کویر مسیله و دریاچه حوض سلطان و حوض مره و از شرق به پارک ملی کویر منتهی می شود.
شهرستان آران و بیدگل با بیش از 103 هزار نفر جمعیت در فاصله 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
7472/8123



انتهای پیام /*