قوه قضاییه در عرصه اقتصادی هم قاطعانه عمل کند



به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی محمد لروند در خطبه های نماز جمعه این هفته کنگاور گفت: اختلاس هایی که رخ می دهد ناشی از نظارت نکردن دقیق است. از قوه قضائیه انتظار می رود پول های دزدی را از حلقوم اختلاس گران بیرون بیاورد.
وی در ادامه گفت: 29 اسفند سالروز درگذشت ابوریحان بیرونی و روز ملی شدن صنعت نفت ایران با همت مبارزانی است که در راس آن‌ها آیت الله کاشانی قرار دارد.
خطب جمعه کنگاور بیان کرد: امثال مصدق در یک برهه‎ای کمک کردند اما در برهه‌ای دیگر به اسلام و آرمانهای ملت ایران پشت پا زدند.
لروند با اشاره به حمله چند نفر به سفارت ایران در لندن بیان کرد: تهاجم وحشیانه فرقه منحط و تشیع لندنی در حالی صورت گرفت که پلیس انگلیس فقط مشاهده گر حمله آنها بود.
وی این اقدام پلیس انگلیس را عامدانه دانست و افزود: متاسفانه دولتمردان نیز با قاطعیت پاسخ آنها را ندادند، ولی اگر مردم دوباره شاهد بی ادبی از سوی انگلیس باشند، با مشت پولادین جواب محکمی به آنها خواهیم داد.
وی ادامه داد: در سال 66 در چنین روزی رژیم بعثی شهر حلبچه را مورد بمباران شیمیایی قرار داد هر چند این شهر مربوط به عراق بود اما به دلیل طرفداری آن‌ها از جمهوری اسلامی گرفتار این جنایت شدند.
وی بیان کرد: شنبه 26 اسفند سالروز درگذشت احمد خمینی است که ایشان در دوران حیات طیبه امام (ره) به انقلاب خدمت بسیاری کردند و پس از رحلت امام (ره) نیز پشت سر مقام معظم رهبری مخلصانه ایستاد.
لروند همچنین با اشاره به همزمانی سال تحویل نو شمسی 97 با شهادت امام هادی (ع) اظهار کرد: لازم است که شیعیان ایرانی در این روز و به حرمت این امام بزرگوار در نخستین روز عید از شادی پرهیز کنند.
خطیب نماز جمعه کنگاور در پایان از مردم شهرستان خواست در موسم عید امکانات خود را با فقرا تقسیم و نسبت به مستمندان و درماندگان و گرفتاران عنایت داشته باشند.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی است.
8066/7447



انتهای پیام /*