رشد اقتصادی همراه با عدالت اجتماعی محور برنامه های دولتمردان باشد



به گزارش ایرنا، در این پیام که شامگاه سه شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: اکنون که به یاری خداوند و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب وارد 40 سالگی انقلاب اسلامی می شویم باید رشد و توسعه اقتصادی کشور در شان و منزلت این نظام ولایی و مقدس باشد که تحقق این مهم نیز مجاهدت و تلاش شبانه روزی مردم و مسئولان را می طلبد.
در ادامه این پیام آمده است: مردم و مسئولان باید با عزم و اراده آهنین خود شرایط را به گونه ای رقم بزنند که دنیا شاهد موفقیت های ایران اسلامی در همه زمینه ها باشد و نیم نگاهی به عملکرد 40 ساله انقلاب اسلامی، نشان می دهد این مهم دور از دسترس نیست و با عزم جدی می توان قله های ترقی را یکی پس از دیگری فتح کرد.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: سال 1396 با نقاط قوت و ضعفی همراه بود که نقاط ضعف و چالش ها باید در سال جاری مرتفع شده و نقاط قوت نیز باید تقویت و به عنوان چراغ راه قرار گیرد.
در ادامه این پیام آمده است: با وجود برخی مشکلات اقتصادی و اجتماعی، امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک جزیره امن و مقتدر در همه دنیا معرفی شده و آمریکای جنایتکار و متحدانش در منطقه قصد برهم زدن نظام و امنیت داخلی این جزیره امن را دارند که تنها راه خنثی سازی این توطئه دشمنان، تقویت وحدت و انسجام ملی است.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: ملت ایران در سایه عنایات و توجهات حضرت ولیعصر(عج) و رهنمود های حکیمانه رهبر معظم انقلاب همچنان از ارزش های نظام اسلامی صیانت می کنند و بی شک همه توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان با وحدت ملی نقش برآب خواهد شد.
3017/3075



انتهای پیام /*