مخاطب شعار سال همه آحاد ملت است



به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز پنجشنبه درحاشیه بازدید از وضعیت خدمات رسانی به مهمانان نوروزی دربندردیلم درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: باتوجه به تاکید رهبری بر مصرف کالای ایرانی باکیفیت بالا و دارای مرغوبیت و ارزان، تولیدکنندگان باید برکیفت کالاها بیشتر متمرکز شوند تا زمینه استقبال و رضایتمندی مردم را درکوتاه مدت جلب کنند.
وی اظهارکرد:اگر درحوزه اقتصاد مقاومتی و مصرف کالای ایرانی اقدامی صورت گیرد اما نگاه عامه مردم و مسئولان به مصرف کالای ایرانی نباشد ،اقتصاد مقاومتی بامشکل مواجه خواهد شد.
گراوند با بیان اینکه یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری اشتغال و معیشت مردم است، گفت: حمایت از مصرف کالای ایرانی تکمیل کننده اقتصاد مقاومتی است.
استانداربوشهر، رضایتمندی مقام معظم رهبری را درحوزه اقتصاد مقاومتی سال 96 برای دولتمردان افتخار دانست و گفت:باید درپایان سال 97 در زمینه مصرف کالای ایرانی رضایتمندی بیشتر رهبری را جلب کنیم .
وی دربخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: شهرستان های گردشگرپذیر استان درجهت توسعه همه جانبه و استقبال و خدمات رسانی مطلوب تر به هموطنان در بودجه سال 97 بصورت ویژه دیده خواهند شد.
وی گفت: در این ارتباط به شهرداری ها در بودجه 97 اعتبارات ویژه تخصیص داده می شود و مجموعه مدیریت شهری باید دریک برنامه مشخص ومدون تمامی کاستی ها را برطرف کنند.
استانداربوشهر افزود:باتوجه به موقعیت وجاذبه های گردشگری استان بوشهر همه ساله حضور مهمانان نوروزی چشمگیر است.
استاندار بوشهر وهیات همراه در بدو ورود به دیلم در یادمان شهدای گمنام حضور و ادای احترام کرد و از ساحل و ستاد اسکان فرهنگیان بازدید کرد.
شهرستان دیلم در 200 کیلومتری شمال مرکز استان بوشهر از نقاط گردشگرپذیر جنوب کشور است.
6164/7215/ 6045



انتهای پیام /*