پلیس: مسافران از چادر یا کیوسک رسمی در مبادی شهرها استفاده کنند



احمد کاهه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار انتظامی ایرنا به مردم توصیه کرد: مدارک شناسایی معتبر به همراه داشته باشید و فقط در اماکن تعیین شده و تحت نظارت چادر بزنید.
وی بر همراه داشتن وسایل محافظت در برابر نزولات آسمانی توسط مسافران نوروزی تاکید کرد.
مدیر کل آموزش همگانی معاون اجتماعی نیروی انتظامی گفت: مسافران نوروزی باید از بیتوته وشب خوابیدن در چادر به هنگام احتمال بارندگی اجتناب کرده و در صورت گرفتارشدن در باران عجله نکرده و دقت لازم را در جمع آوری وسایل داشته باشید.

**توصیه ایمنی سفر به افراد مسن
مدیرکل آموزش همگانی معاون اجتماعی نیروی انتظامی در توصیه های ایمنی سفر و افراد مسن، گفت: خلاف کاران معمولا افراد مسن را اهداف راحتی برای ارتکاب جرایم می دانند همه افراد مسن باید از این جرایم و نحوه پیشگیری از آنها اطلاع وآگاهی داشته باشند.
کاهه اضافه کرد: بیش از نیمی از کلاه برداری های گزارش شده در پلیس از راه چرب زبانی و جلب اعتماد بوده است .کلاهبردارها ادعا می کنند که پولی دارند که می خواهند سرمایه گذاری کنند وبه شما هم پیشنهاد شراکت می دهند و از شما می خواهند که هر چه پول دارید به آنها بدهید و به شما یک آدرس جعلی می دهند تا به آنجا مراجعه کنید و بهره پولتان را بگیرید ولی شما هرگز آنها را مجددا نخواهید دید بنابراین در سفرها مراقب این کلاهبرداران باشید.
اجتمام9105 ** 1418



انتهای پیام /*