شناور تجاری حامل لوازم خانگی قاچاق در پارسیان هرمزگان توقیف شد



به گزارش ایرنا، سرهنگ علی اصغر خرم روی عصر جمعه در گفت وگوبا خبرنگاران اظهار داشت: مرزبانان شهرستان پارسیان به هنگام کنترل حوزه استحفاظی به لنج مذکور مشکوک و اقدام به بازدید از آن می کنند.
وی افزود: در بازدید از این لنج لوازم خانگی قاچاق از جمله 30 دستگاه لباس شویی، 50 دستگاه کولر، 40 دستگاه جاروبرقی ، لوازم آشپزخانه و برخی اقلام دیگر کشف شد.
فرمانده مرزبانی هرمزگان، ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را 10 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در همین راستا یک نفر متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده است.
خرم روی با اشاره به نام گذاری امسال به نام سال حمایت از کالای ایرانی، تصریح کرد: قاچاق کالا پدیده ای شوم است که تاثیر های بسیار بدی بر اقتصاد و تولید ملی می گذارد و از همین رو مقابله با این پدیده شوم از جمله اولویت های مهم مرزبانی است.
هرمزگان با 103 هزار کیلومتر مربع وسعت ، 13 شهرستان و 5 محور اصلی ورودی و خروجی دارای راه هوایی، ریلی، دریایی و جاده ای است که بندر شهید‌ رجایی به عنوان دروازه طلایی اقتصاد ایران یکی از بندرهای مهم استان به شمار می آید.
موقعیت استراتژیک هرمزگان باعث شده حجم قابل توجهی از کالای قاچاق از طریق مبادی رسمی ، ساحلی ، روستایی و خورها به طور غیرمجاز وارد استان شود.
شهرستان پارسیان در 400 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7198/ 6048
* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com



انتهای پیام /*