میزان تصادفات جاده ای در کرمانشاه کاهش یافته است



سردار موسی امیری روز شنبه در بازدید از شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، هدف از حضور خود در کرمانشاه را بازدید وضعیت جاده های استان و همچنین بررسی ترافیک محورهای شهرستان های سرپل ذهاب و قصرشیرین برای تسهیل در امر کمک رسانی به زلزله زدگان بیان کرد.
وی اظهار کرد: همه دستگاه های امدادی و خدمات رسان در مناطق زلزله زده آمادگی خوب و مناسبی برای ارائه خدمت به زلزله زدگان دارند.
جانشین پلیس راهور ناجا اضافه کرد: سرعت غیرمجاز یکی از مواردی است که باعث ایجاد تصادفات رانندگی و واژگونی خودروها می شود که باید مدنظر همکاران ما در پلیس راه استان کرمانشاه قرار گیرد.
سردار امیری افزود: موج اول سفرهای نوروزی در حال اتمام است ولی همچنان بیشتر جاده ها بخصوص محورهای منتهی به شمال کشور دارای بار ترافیکی نیمه سنگین هستند.
وی با بیان اینکه فردا (یکشنبه) آغاز اولین روز کاری ادارات در سال جدید است، ادامه داد: برگشت از سفر و تداوم موج اول سفرهای نوروزی و آغاز دور دوم سفرها، تقارن 2 بار ترافیکی را به همراه خواهد داشت که لازم است مسافران با آرامش بیشتری رانندگی کنند تا از وقوع تصادفات ناگوار جلوگیری شود.
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از 90 هزار تن جمعیت دارد.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی است.
3012/7399/8066



انتهای پیام /*