گردشگر نوروزی قربانی رودخانه دز شد



این نخستین قربانی رودخانه دز در سال 1397 می باشد.
به گزارش ایرنا از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول این حادثه ساعت 17:57 دقیقه عصر روز شنبه در حالی در محدوده بالادست پل باستانی دزفول رخ داد که این مرد 27 ساله اقدام به شنا در رودخانه دز کرد.
حسین حسیناک از سازمان آتش نشانی دزفول گفت: در پی وقوع این حادثه یک گروه امداد و نجات سازمان آتش نشانی دزفول از ایستگاه شماره 1 به محل حادثه اعزام و بلافاصله اقدام به گشت زنی برای یافتن وی کردند.
وی افزود: جوان مذکور که از گردشگران نوروزی اهل هویزه استان خوزستان می باشد به علت آشنا نبودن به فن شنا دچار حادثه شده و در رودخانه دز غرق شد .
وی در ادامه گفت: اقدام اولیه نظیر گشت زنی و جستجو از سوی پرسنل این سازمان با همکاری قایق های غریق نجات حاضر در منطقه انجام شد اما به علت تاریکی هوا بدون نتیجه متوقف و به روز بعد موکول شد.
در پی وقوع این حادثه سازمان آتش نشانی دزفول به مسافران نوروزی و گردشگران مستقر در بوستان های ساحلی و حاشیه رودخانه دز نسبت به خطر شنا در این رودخانه هشدار داد.
پارسال حدود 20 نفر در رودخانه دز و کانالهای آبیاری شهرستان دزفول غرق شدند.
افزایش دمای هوا در استان خوزستان موجب شده تا برخی مسافران او نیز جوانان و نوجوانان محلی قدام به شنا در رودخانه های دز ، کرخه و شاوور در شمال استان خوزستان نمایند.
شهرستان دزفول در شمال خوزستان با آغاز تعطیلات نوروزی میزان مسافران و گردشگران از شهرهای مختلف کشور است.
بسیاری از مسافران در اطراف رودخانه دز و بوستان های ساحلی مستقر شده اند.
6068



انتهای پیام /*